سایبان چتری باغی پایه کنار

چتر و سایبان باغی 3 متری shadow flag

سایبان و چتر باغی فلزی پایه کنار و تنوع رنگی متنوع مناسب برای میز و صندلی باغی جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آقتاب.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
ابعاد سایه بان: 3 متر
نوع پارچه : نانو ضد آب

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۹۳۰,۰۰۰ تومان

سایبان و چتر باغی با پایه کنار فلزی

چتر و سایبان 3 متری محصولی متفاوت و منحصر به فرد به شمار می آید که به دلیل اندازه و ابعاد مناسب یک انتخاب ایده آل برای محیط هایی با فضای کوچک به شمار می آیند.

سایبان و چتر باغی

در طراحی و تولید این تجهیزات از متریال با کیفیت استفاده شده که به شما امکان داشتن سایه خنک و دلچسب در روز های گرم تابستانی را می دهد. این تجهیزات بدون محدودیت تولید می شوند و می توانید از مدل های مختلف آن در محیط های کاری مانند رستوران، کافه استفاده نمایید. البته بسیار از افراد این تجهیزات را برای محیط های خانگی، ویلا و در کنار استخر به کار میگیرند، برای آشنایی کامل با ویژگی های این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های چتر و سایبان 3 متری

استفاده از تجهیزات مفید و کاربردی یکی از مهم ترین اصول دکوراسیون و معماری به شمار می آید، ممکن است در نگاه اول بسیاری از تجهیزات خرید های غیر ضروری به نظر برسند اما به مرور زمان و با یکبار استفاده به خوبی می توانید مزایای آن ها را درک کنید. سایبان چتری 3 متری یکی از متفاوت ترین تجهیزات خارجی است که امکان نشستن در محیط های سرباز مختلف حتی با وجود نور شدید خورشید را به شما می دهد.

چتر و سایبان پایه کنار 3 متری

در طراحی و تولید چتر و سایبان 3 متری از پارچه های ضد آب با قابلیت مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مثل باران؛ رعد و برق، نور خورشید و غیره استفاده شده است. از این تجهیزات می توانید برای در امان ماندن میز و صندلی در برابر گرمای سوزان تابستان استفاده کنید. رنگ بندی خاص و ویژه این چتر ها به شما امکان ایجاد هارمونی رنگی متناسب با محیط را می دهد و به این ترتیب می توانید می توانید این مدل خاص و متفاوت را در رنگ بندی های متنوع سبز، آبی، قرمز، سفید و زرد بهرمند شوید.

سایبان و چتر باغی

در تولید قسمت پایه از فلز آهن ضد زنگ استفاده شده است، البته توجه داشته باشید که استفاده از رنگ کوره ای در تولید این محصول برای مقابله با زنگ زدگی نیز نمی توان غافل شد. نقطه اتصال پایه چتر و سایبان 3 متری به کفی آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده حتی در مقابل باد تند نیز مقاومت بالایی دارد. زیر پایه نگهدارنده چتر از چرخ های مقاوم و مستحکم استفاده شده که با حمل و نقل آسان باعث افزایش محبوبیت این محصولات شده است. گفتنی است که جنس پارچه استفاده شده در این تجهیزت از نانو ضد آب است که باعث افزایش دوام و کارایی این چتر خواهد شد.

سایبان و چتر باغی

خرید چتر و سایبان 3 متری

با توجه به ویژگی های عنوان شده، خرید چتر باغی 3 متری برای محیط های مختلف یک انتخاب ایده آل به شمار می آید، با استفاده از این تجهیزات می توانید تجربه متفاوت از محافظت در برابر حرارت و نور خورشید را به دست آورید. این تجهیزات در مدل های مختلف و رنگ بندی متنوع به بازار عرضه می شود، برای مشاهده مدل های مختلف می توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

ابعاد
3 متر
جنس بدنه
فلزی
رنگ
زرد، قرمز، آبی،سبز و سفید
پایه
پایه فلزی و پایه کنار
سایر توضیحات
پوشش پارچه ضد آب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp