متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز فلزی با پایه چتر گرد

میز فلزی جا چتری دار گرد

میز فلزی دارای جای چتر قطر 80 سانتیمتر و دارای رنگبندی سفید و مشکی می باشد
______
مشخصات فنی :
ابعاد : قطر 80 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

میز فلزی جا چتری‌دار گرد

پیش از هرچیزی خوب است با مفهوم میز آشنا شویم، میز یک سطح صاف است که توسط یک یا چندین پایه نگه داشته می‌شود و جهت غذاخوردن، قراردادن وسایل، کار و... بکار گرفته می‌شود. در حال حاضر میزها در انواع مختلف و بسیاری تولید و عرضه می‌شوند که میز فلزیخجا چتری دار یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین آن‌ها است.

میز فلزی جا چتری‌دار گرد با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد خود برای استفاده در مکان‌های مختلف ازجمله محیط‌های روباز، حیاط، باغ، رستوران، کافی‌شاپ و غیره کاملاً مناسب و کاربردی است. این میز از بهترین و باکیفیت‌ترین فلزهای موجود در بازار تهیه و تولید می‌شود و قطری برابر با ۸۰ سانتی‌متر دارد. شما می‌توانید چتر این میز را در وسط آن قرار دهید و از آن حداکثر استفاده را نمایید. میز فلزی جا چتری‌دار در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می‌شود و تمام نیازها و سلایق را دربرمی‌گیرد. این میز برخلاف دیگر محصولات مشابه در بازار وزن بسیار کم‌تری دارد و شما به سادگی و سرعت می‌توانید آن را جابجایی نمایید و به هر مکان که تمایل داشته باشید انتقال دهید.

میز فلزی جا چتری دار گرد

میز فلزی جا چتری‌دار با پایه‌های نسبتاً بلند خود استفاده را بسیار ساده‌تر می‌سازد. این پایه‌ها از بهترین فلزها تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. پایه‌ی این میز در مقابل خراش کاملاً مقاوم است و به شکل چهارپایه باریک طراحی می‌شود. به همین جهت نظافت پایه‌ها و فضای زیر میز بسیار ساده خواهد بود.  خانه شما یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تولید و عرضه انواع میز ازجمله میز فلزی جا چتری‌دار است که میزهای بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. میزهای تولیدی این برند کیفیت بسیار بالایی دارند اما با این وجود قیمت آن‌ها نیز مناسب و مقرون به صرفه است. در حال حاضر شما می‌توانید پیش از خرید با مشاوران و کارشناسان ما در وبسایت خانه شما ارتباط گیرید و با مشورت آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین میز را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب نمایید.

میز فلزی جا چتری‌دار ویژگی‌های مختلف و بسیاری دارد که بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • طراحی زیبا و منحصربفرد
  • مناسب و کاربردی برای امور مختلف
  • دارای قطر ۸۰ سانتی‌متر
  • ساخته شده از بهترین و باکیفیت‌ترین فلزهای موجود در بازار
  • تولید و عرضه در دو رنگ سفید و مشکی و دربرگرفتن تمام نیازها و سلایق
  • دارای ضخامت مناسب
  • وزن کم و بسیار سبک و درنتیجه جابه‌جایی ساده و راحت
  • مقاوم در برابر خراش و ضربه
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • و غیره

مشخصات

جنس
فلزی
قطر میز
80 سانتیمتر
سایر توضیحات
دارای محلی برای قرارگیری پایه چتر
رنگ
دارای رنگبندی
مناسب برای
باغ حیاط سالن نشیمن تراس بالکن
whatsapp