میز تلویزیون مدل توسکا 150

میز تلویزیون مدل توسکا 150

میز تلویزیون مدل توسکا 150 از جنس ام دی اف ملامینه و وکیوم با طراحی بسیار زیبا و مدرن با پایه و دستگیره های فلزی و طول 150 سانتی متر آماده ارسال به تمامی شهر ها .
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 150 سانتی متر
عرض : 35 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5422
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل توسکا 150 یک میز تلویزیون خاص با طراحی مدرن می باشد این میز همانطور که از اسمش پیداست طول 150 سانتی متری دارد که مناسب تلویزیون های تا سایز 65 اینچ می باشد.

جنس بدنه میز تلویزیون توسکا

این میز ساخته شده از چوب و فلز می باشد چوب به کار رفته درب ها ام دی اف و جنس رویی ملامینه شده ی وکیوم که ضد خش و ضد آب می باشد و تمامی فلزکاری ها آبکاری فورتیک باکیفیت است.

ظاهر این میز بخاطر خط های عمودی از بالا به پایین به سمت دستگیره ها حالت اشکی به این میز داده که حس قطرات آب و طراوت و شادابی به میز بخشیده سبک این میز تلویزیون سبکی مدرن و جدید می باشد و مناسب منازل لوکس و زیبا در رنگ های مختلف است.

میز تلویزیون مدل توسکا 150

کنسول و اقلام همراه

شما می توانید آینه و کنسول همراه با میز تلویزیون ست همین مدل را از سایت فروشگاه اینترتی خانه شما در قسمت کالاهای مرتبط سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه درب منزل خود تحویل بگیرید.

میز تلویزیون مدل توسکا 150

این میز تلویزیون زیبا در رنگ های سفید و سه رنگ کلیاف( قهوه ای شکلاتی )، آنتیک ( قهوه ای طلایی ) و رنگ طوسی تولید شده تا مناسب هر سبک و سیلقه ای قرار گیرد.

 

مشخصات

ارتفاع
40 سانتی متر
طول
150 سانتی متر
عرض
35 سانتی متر
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
جنس بدنه
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp