میز تلویزیون ارزان و شیک

میز تلویزیون مدل شیک 3w1w2

میز تلویزیون مدل شیک با ارتفاع 45 سانتیمتر طول 100 سانتیمتر عمق 40 سانتیمتر و طراحی خاص قابل سفارش در ابعاد مختلف بنا به انتخاب شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 45 سانتی متر
طول : 100 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 8174561
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۴۴۶,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل شیک

این میز تلویزیون دارای یک طراحی زیبا بهمراه پایه های چوبی بلند و زیبا می باشد. طراحی این میز با توجه به طول کم، مناسب برای آپارتمان های کوچک می باشد.

وجود دو محفظه با فضای کافی برای لوازم دیجیتال و کنسول های بازی و همچنین سه کشو با عمق های مناسب برای لوازم های جانبی این میز را بعنوان یک میز جادار با طول کم معرفی می کند.

میز تلویزیون دو رنگ مدل شیک

جنس بدنه این میز تلویزیون از نئوپان با روکش ملامینه درجه یک می باشد و یراق استفاده شده در آن دارای کیفیت مناسبی می باشد. همچنین در ساخت این کالا از رنگ ها متنوعی استفاده شده است که شما می توانید با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب و یا ترکیبی از رنگ بدنه و رنگ کشو متفاوتی را سفارش دهید.

ابعاد میز تلویزیون شیک

ابعاد این میز تلویزیون بصورت زیر می باشد که با توجه به این ابعاد و فضای موجود در منزل خود می توانید اقدام به خرید نمایید.

طول: 100 سانتی متر

عمق: 40 سانتی متر

ارتفاع: 45 سانتی متر

میز تلویزیون شیک با پایه چوبی

نحوه ارسال میز تلویزیون

میز های تلویزیون در بسته بندی مناسب جهت جلوگیری از خط خش قرار خواهند گرفت و در شهر تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان ها با باربری های مناسب و بصورت پس کرایه ارسال خواهد شد.

در صورتی که تجربه خرید از محصولات میز تلویزیون را دارا می باشید برای بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین همکاری در خرید سایر مشتریان، دیدگاه خود را در قسمت نظرات وارد نمایید.

مشخصات

طول
100 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس
نئوپان با روکش ملامینه در جه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp