میز تلویزیون مدل لورا

میز تلویزیون مدل لورا tv table

میز تلویزیون مدل لورا با طراحی شیک و زیبا با جنس بدنه نئوپان با روکش ملامینه درجه یک بسیار محکم و مقاوم در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 180 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 999
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۴۷۸,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل لورا

میز تلویزیون مدل لورا با پایه های فلزی و بدنه چوبی طراحی خاص و مدرن دارد اگر در لوازم منزل شما وسیله ای با پایه های فلزی می باشد بهترین گزینه برای خرید و ست کردن با دیگر لوازم منزلتان می باشد، این کالا در ارتفاع 50، عرض 30 و طول 180 سانتی متر ساخته شده است مناسب برای تمامی تلویزیون ها می باشد، این میز دارای دو کمد و چهار کشو می باشد و فضای مناسب و کافی برای قرار دادن وسایل دارد.

این میز در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن قابل سفارش می باشد اگر رنگ مد نظر شما در انتخاب رنگ ها موجود نبود از طریق واتساپ و یا گفت و گوی آنلاین سایت می توانید با کارشناسان ما رنگ مورد نظر خود را اعلام نمایید.

نحوه ارسال کالا

ارسال تمامی کالاها به سراسر کشور می باشد و تحویل آن ها درب منزل است، سفارشات شهرستان ها با باربری و برای تهران با پیک ویژه خانه شما ارسال می شود، هزینه ارسال برای شهرستان به عهده مشتری و برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان است.

میز تلویزیون مدل لورا

مشخصات

ارتفاع
50 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
طول
180 سانتی متر
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
جنس بدنه
نئوپان با روکش ملامینه
نظر های موجود
میز تلویزیون
در
خیلی میز تلویزیون خوبی این مدل خیلی راضیم جنسش خیلی با کیفیت هست و جا داره و خودش کم جا میگیره ولی مدلش هم که خیلی شیک هست
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خوشحالیم که ار میزتلوزیون راضی هستید

0موافق 0مخالف
میز تلویزیون
در
من مدت زیادی که همین مدل میز تلویزیون  رو خریداری کردم از کیفیت و مدلش خیلی راضیم مدلش ی جوری،هست که همیشه مده و ازش خسته نمیشید اصلا
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

کیفیت میزتلوزیون ها عالیه مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp