لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل4020 و 6030 light

لوستر SMD سقفی مدرن مستطیل ماد با 2 طبقه 20*40 و 60*30 سانتی‌متر با کمترین مصرف برق و روشنایی زیاد با نور رنگ مهتابی و خورشیدی و قابلیت تنظیم ارتفاع
______
مشخصات فنی :
جنس بدنه : آلومینیوم
ابعاد لوستر : 20*40 و 60*30 سانتی‌متر
سایر توضیحات : با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: nr201br
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۶%
۳,۱۰۵,۰۰۰ تومان

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل 4020 و 6030

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل انتخاب ایده آل برای محیط های خانگی و کاری است که از سبک دکوراسیون مدرن استفاده می کنند. زیبایی و سادگی این محصول سبب شده تا بتوان به سادگی آن را با سایر لوازم محیط ست کرد. در طراحی و تولید این لوستر زیبا از متریال با کیفیت استفاده شده که مقاومت و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

علاوه بر دوام فوق العاده، زیبایی خارق العاده این محصول راز پرفروش بودن آن است و همین امر سبب شده تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های جدید فعالیت چشمگیر داشته باشند؛ برای مشاهده جدیدترین مدل لوسترهای مدرن به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

لوستر اس ام دی مستعطیل

بررسی ویژگی های لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل 

امروزه توجه به دکوراسیون و ریزه کاری های آن از اهمیت زیادی برخوردار هستند، در واقع دکوراسیون و ملزوماتی که برای طراحی و دیزاین داخلی استفاده می شوند در بهبود حال و روحیه افراد تاثیرات مثبتی دارد. بر این اساس دکوراتورهای حرفه ای با بکارگیری تجهیزات و اثاثیه متفاوت و شیک سعی در زیبا سازی محیط های مسکونی یا کاری دارند.

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل 4020 و 6030 یکی از جدید ترین مدل های لوستر مدرن است که با طراحی متفاوت و جذاب به خوبی می تواند تغیرات چشمگیری در محیط ایجاد نماید. شکل ظاهری ساده این محصول اولین نقطه عطف آن به شمار می آید که منجر به جلب توجه خواهد شد.

در طراحی و تولید لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل از متریال آلومینیوم با روکش ژلاتینی و نرم استفاده شده و دلیل آن نیز وزن سبک این فلز است. البته ورق های آلومینیوم مورد استفاده مقاومت و استحکام بالایی دارند و به راحتی تغیر شکل نمی دهند از این رو می توانید از ماندگاری فوق العاده این لوستر برای مدت طولانی بهره ببرید.

از دیگر ویژگی های کاربردی این تجهیزات می توان به چراغ های LED با قابلیت تعویض اشاره کرد که به نوعی عامل تاثیر گذار در ماندگاری لوستر به شمار می آید. همچنین این لوستر از مزیت تنظیم ارتفاع برخوردار است به این ترتیب می توانید در محیط های مختلف ارتفاع لوستر تا سطح زمین را تنظیم نمایید.

لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل در ابعاد 40*20 و 60*30 تولید شده که ظاهر بسیار لوکس و شیک به محیط های کاری می دهد، علاوه بر آن می توانید در بخش های مسکونی مانند اتاق خواب و نشیمن، سالن های پذیرایی، راهرو ها، آشپزخانه و دیگر  فضاهای خالی این لوستر را نصب نمایید.

لوستر اس ام دی مدرن مستعطیل

خرید لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل

با توجه به توضیحات عنوان شده خرید لوستر مدرن اس ام دی دو طبقه مستطیل یک انتخاب ایده آل به شمار می آید، البته این تجهیزات در مدل های متفاوت و با رنگ بندی های مختلف طراحی می شوند که می توانید با توجه به هارمونی رنگی محیط نمونه های خاص آن را خریداری نمایید، برای آشنایی بیشتر با این لوستر پیشنهاد می کنیم به مجموعه آنلاین خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

جنس بدنه
آلمینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp