تصویر لوستر خطی SMD و led ماد طول 80

لوستر خطی SMD و led ماد طول 80 light

لوستر خطی SMD و LED خطی ماد در ابعاد 80*5 سانتی‌متر با جنس بدنه آلومینویم و قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: T80
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۱۹۵,۰۰۰ تومان

لوستر خطی SMD و کاربرد لوسترهای مدرن در دکوراسیون داخلی

لوستر خطی از جمله شیک‌ترین لوازم دکوراسیون خانه‌ها هستند که می‌توانند زرق و برق خاصی را به فضای زندگی شما اضافه کنند. آن‌ها می‌توانند تمامی توجهات را به خود جلب کنند و حس و حال لوکس و جذابی را به فضاهای کسل کننده بدهند. لوسترها علاوه بر اینکه برای اهداف تزئینی و دکوری به کار برده می‌شوند باید نوردهی خوبی داشته باشند و در عین حال مقرون به صرفه نیز باشند. ایده‌های متفاوتی برای استفاده از لوسترها در دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد. شما بهتر است قبل از خرید در مورد محل قرارگیری لوسترتان، تصمیم بگیرید و سپس به دنبال مدل مورد نظر خود طبق سلیقه‌تان باشید. ورودی خانه از جمله مهم‌ترین بخش‌های هر دکوراسیون منزل می‌باشد زیرا اولین تاثیر و احساس را روی مهمانان شم می‌گذارد. ایده و روش‌های زیادی برای دکوراسیون ورودی خانه وجود دارند و شما می‌توانید از انواع آینه‌ها، کنسول‌ها و تابلوهای نقاشی و گل و گیاه برای تزئین آن استفاده کنید ام باید در عین حال نورپردازی مناسبی داشته باشد که این تزئینات بیشتر به چشم بیاید و حس صمیمت و خوشامدگویی را به دوستان و مهمانان شما منتقل کند. استفاده از لوسترهای مدرن و با طراحی فانتزی می‌تواند فضای لوکس و زیبایی را برای ورودی شما رقم بزند.

بعد از ورودی منزل، اتاق نشمین و پذیرایی به عنوان نقطه کانونی خانه باید نور فوق العاده خاصی داشته باشد و حتما لوستری که انتخاب می‌کنید باید با سبک دکوراسیون منزل‌تان مطابقت داشته باشد. لوسترها یکی از مهم‌ترین ابزارهای نورپردازی آشپزخانه‌ها می‌باشند که می‌توانند فضای متفاوتی را بسازند. معمولا بیشتر خانه‌های امروزی دارای طراحی پلان باز هستند و شما باید به هماهنگی بین آشپزخانه و سالن پذیرایی خود دقت کنید. مطمئنا اتاق ناهارخوری یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای قرارگیری لوسترها می‌باشد.

لوستر خطی مدرن شما باید بالای میز ناهارخوری شما باشد تا بتوانید تمامی فضای اتاق را روشن نگه دارد. معمولا در طراحی فضای ناهارخوری انتخاب بیشتری دارید و می‌توانید از انواع مدل‌ها طبق سلیقه‌ای که دارید، استفاده کنید اما اگر فضای ناهارخوری شما کاملا نزدیک به اتاق نشیمن‌تان است، بهتر است لوستر مدرن شما با فضای کلی اتاق همخوانی داشته باشد تا محیطی یکدست و هماهنگی ایجاد شود. همچنین می‌توان با آویزان کردن یک یا دو لوستر خطی در راهروهای خانه، ظاهری جذاب به دکوراسیون منزل‌تان بدهید و فضای شیک و مجللی را بسازید. متاسفانه تصور اکثریت از راهروها سالن‌هایی باریک و دراز می‌باشد که توجه زیادی به دکوراسیون آن نمی‌شود. لوستر خطی ماد با طراحی مدرن و زیبایی که دارد می‌تواند در جای جای منزل شما قرار گیرد و محیطی شگفت‌انگیز را برای شما فراهم آورد.

مشخصات

ابعاد
80*5
جنس بدنه
آلمینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر های موجود
لوستر ماد
در
بسیار عالی و خوش نور ، کیفیتش خوبه متشکریم
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp