متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تحریر بانه و کتابخانه ابیانه

میز تحریر بانه و کتابخانه ابیانه desk

میز تحریر بانه از جنس نئوپان با روکش ضد خش و ضد اب ملامینه می باشد. ابعاد میز 105 در 50 سانتیمتر می باشد که با قرار گرفتن کتابخانه ابیانه ارتفاع آن به 140 سانتیمتر میرسد. میز دارای دو کشو و یک کمد است.
______
مشخصات فنی:
تعداد کشو: دو عدد
تعداد کمد: یک عدد
رنگبندی : دارای 4 رنگ متنوع
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک (ضد آب و خش)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز ابیانه بسیار مناسب جهت استفاده برای مطالعه و کار می باشد. میز دارای یک کشو بزرگ و یک عدد کشو کوچک می باشد که می توان وسایل روزمره مانند لوازم تحریر و کاغذ را داخل آن ها قرار داد. برای وسایل بزرگتر یک عدد کمد تعبیه شده است که دارای سه طبقه می باشد.

میز تحریر و کتابخانه ابیانه

بر روی میز محلی برای عبور سیم ها و کابل ها (ترانکینگ) در نظر گرفته شده است تا نظم بیشتری برقرار گردد و همچنین سیم ها و کابل های اضافه در دید نباشد.

با نصب کتابخانه ابیانه بر روی میز تحریر بانه فضای بیشتری جهت قرار دادن سایر وسایل از جمله کتاب ها و زونکن ها ایجاد می شود. ابعاد و سایز کوچک این میز امکان استفاده آن را در فضا های کوچک و اتاق ممکن می سازد.

میز تحریر بانه بهمراه کتابخانه ابیانه

رنگ بدنه این محصول سفید بوده و رنگ کشو ها و درب کمد میز قابل تغییر و انتخاب است. ابعاد این محصول 105 در 50 سانتیمتر است که با نصب کتابخانه ارتفاع آن به 140 سانتیمتر می رسد.

ابعاد میز تحریر بانه

پایه های میز از جنس پلی آمد است که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. همچنین جهت کاهش صدا در هنگام باز و بست کشو ها از ریل خود بست استفاده شده. صفحه اصلی و پایه میز از جنس نئوپان با ضخامت 25 میلیمتر و سایر قطعات ضخامت 16 میلیمتر استفاده شده تا علاوه بر ایجاد استحکام کافی وزن سبکتری را ایجاد نماید. مونتاژ و دمونتاژ این محصول بسیار آسان می باشد و به دلیل نوع اتصالات بکار رفته در آن امکان چند بار باز و بسته کردن قطعات را بدون محدودیت ایجاد نموده است. 

پایه میز تحریر بانه

مشخصات

طول
105 سانتیمتر
عرض
50 سانتیمتر
ارتفاع
140 سانتیمتر
جنس بدنه
نئوپان
روکش
ملامینه
مناسب برای
میز تحریر و میز کامپیوتر
whatsapp