میز تحریر ماهان و کتابخانه نیاسر

میز تحریر ماهان و کتابخانه نیاسر desk

میز تحریر ماهان به دلیل طراحی خاص آن در کنج دیوار قرار میگیرد ابعاد این میز 100 در 100 سانتیمتر می باشد و در صورت نصب کتابخانه نیاسر ارتفاع آن 140 سانتیمتر می شود. جنس محصول نئوپان است و دارای روکش ضد خش و ضد آب ملامینه می باشد.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تحریر ماهان محصولی خاص و متفاوت با سایر میز ها است که بدلیل طراحی خاص آن مناسب برای گوشه های اتاق  است طول هر ضلع آن 100 سانتیمتر است و زمانی که به همراه کتابخانه نیاسر نصب می گردد ارتفاع آن 140 سانتیمتر است. ضخامت نئوپان بکار رفته در صفحه اصلی و پایه 25 میلیمتر و درسایر قسمت ها 16 میلیمتر می باشد.

میز تحریر ماهان و کتابخانه نیاسر

بر روی کل محصول روکش ضد خش و ضد آب ملامینه کار شده است. این محصول به صورت باز و در بسته بندی ارسال می گردد که نصب و سرهم کردن آن بسیار راحت می باشد همچنین نوع اتطلات و کیفیت آن ها به نوعی است که به راحتی و بدون محدودیت می توان چند بار محصول را مونتاژ یا دمونتاژ نمود تا در صورت جابجایی دچار آسیب دیدگی نشود و به راحتی آن را جابجا نمود.

پایه های میز تحریر ماهان

جنس پایه فلزی محصول  پروفیل می باشد که از پوشش با کیفیت رنگ الکترواستاتیک بهره برده است. همچنین محصول دارای پایه قابل رگلاژ از جنس پلی آمید است تا ارتفاع آن را به توان به راحتی تنظیم نمود. 

مشخصات

ارتفاع
140 سانتیمتر
طول
100 سانتیمتر
عرض
100 سانتیمتر
جنس بدنه
نئوپان
روکش
ملامینه
مناسب برای
میز تحریر و میز کامپیوتر
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام وقتتون بخیر
برای ثبت سفارش تعداد بالا هم از طریق سایت میشه سفارش داد یا باید با قسمت خاصی صحبت کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جهت خرید عمده میتونید با شماره داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنن

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp