مبل شنی هپی چیر آبی آسمانی

مبل شنی تک نفره هپی چیر happy chair

مبل شنی هپی چیر با رنگ آبی آسمانی با روکش چرم مصنوعی ترک در ابعاد 90*110
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Blu8
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۵%
قیمت: ۱۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک‌نفره هپی چیر

شاید تا به حال برای یک‌بار هم که شده واژه مبلمان ریلکسی را شنیده‌اید. این نوع مبل‌ها همانطورکه از نامشان پیداست مناسب استراحت بوده و نشستن روی آن‌ها احساس خوبی برای فرد ایجاد می‌کند. مبل شنی تک‌نفره هپی چیر از انواع این مبل‌های ریلکسی به شمار می‌رود.

این مبل در انواع سایزهای تک‌نفره و دو نفره و رنگ‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب از سایت خانه شما قصد داریم که شما را با مبل شنی تک‌نفره هپی چیر آشنا کنیم که با خرید آن می‌توانید تجربه یک استراحت دلپذیر را برای خود رقم بزنید.

معرفی مبل شنی تک‌نفره هپی چیر

مبل‌های شنی از سری مبلمان مدرن به‌ حساب می‌آید که استفاده از آن موجب می‌شود دکوراسیون خانه حالتی سرگرم کننده و راحت به خود بگیرد. واژه شنی استفاده شده در اسم این مبل‌ها به خاطر شباهت حالت آن با شن است؛ زیرا همچون شن حالت نرم و انعطاف‌پذیری داشته و فرد می‌تواند بدون اینکه از خشکی مبل ذره‌ای احساس ناراحتی داشته باشد روی آن‌ها به هر شکلی که می‌خواهد استراحت کند.

مبل شنی تک نفره هپی چیر

تولید مبل شنی هپی چیر تک‌نفره کاملاً مطابق استانداردهای لازم بوده و بدنه طبی، آن را برای استفاده تمام اعضای خانواده مناسب می‌کند. داخل پوسته این نوع مبل‌ها عموماً با یونولیت یا گرانول خرد شده پر‌ شده که شکل‌پذیر شدن این مبل‌ها به خاطر آن است. گرانول‌های داخلی هنگام نشستن افراد روی آن، به سمت فضای خالی مبل حرکت می‌کنند و موجب می‌شوند مبل  به خود شکل بدن فرد را بگیرد.

جنس مبل شنی تک‌نفره هپی چیر

در ساخت مبل هپی چیر شنی از انواع مختلف پارچه‌ها می‌توان استفاده کرد که برای انتخاب آن‌ها، خریداران باید به رنگ‌بندی و سبک زندگی خود توجه کنند. توجه کنید که در انتخاب پارچه مبل شنی، مهم‌ترین نکته جنس پارچه به شمار می‌رود و قیمت مبل‌ها نیز بر اساس همین مورد یعنی نوع پارچه باهم متفاوت هستند.

اغلب از پلی‌استر نرم در پر کردن مبل‌های شنی استفاده می‌شود و روکش چرم مصنوعی آن را برای استفاده در محیط‌های خارجی و داخلی قابل استفاده می‌کند. همچنین این روکش چرم مصنوعی، بهره‌گیری از این نوع مبل‌ها را به آن دسته از کسانی که حیوانات خانگی دارند بسیار بهتر کرده است؛ زیرا به راحتی تمیز شده و موی حیوانات به آن نمی‌چسبد.

نکات مهم استفاده از مبل شنی تک‌نفره هپی چیر در دکوراسیون خانه

برای استفاده از مبل هپی چیر شنی تک‌نفره در دکوراسیون منزل، باید به مواردی همچون اندازه اتاق و الگوی تزئینی مورد علاقه خود توجه داشته باشید. به طور کلی اگر به دنبال انطباق داشتن مبل شنی با دکوراسیون منزل خود هستید، به نکات آورده شده در زیر توجه کنید:

  • انتخاب اندازه مبل شنی نسبت به اندازه اتاق
  • انتخاب رنگ پارچه مبل متناسب با نوع دکوراسیون

خرید مبل شنی تک‌نفره هپی چیر

در خرید مبل شنی هپی چیر تک‌نفره به نوع و کیفیت دوخت آن بسیار دقت کنید. چون اگر مبل دوخت قوی نداشته باشد، دچار پارگی شده و این مسئله می‌تواند تبدیل به یک مسئله جدی شود. شما می‌توانید انواع مختلفی از این مبل‌ها را در سایت خانه شما مشاهده کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

مبل شنی بزرگ تک نفره

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر های موجود
رضایت
در
سلام وقت بخیر
اگر روکش لکه بشه پاک میشه یا باید بدیم شستشو؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

روکش مبل شنی تک نفره هپی چیر از جنس روکش چرم مصنوعی بوده و درصورت لک شدن میتوانید از دستمال نم دار استفاده کنید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp