مبل شنی هپی چیر زرد

مبل هپی چیر تک نفره happy chair

مبل هپی چیر تک نفره با کیفیت ساخت بالا و روکش چرم مصنوعی که از گرانول های ضد باکتری و حساسیت پر شده و حس بسیار لذت بخشی هنگام نشستن روی آن برای شما به ارمغان می اورد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 005
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان ۲۱%
۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی یا بین بگ که در ایران با نام مبل راحتی نیز شناخته می شود یکی از محصولاتی است که در چند سال اخیر در بین مردم و کسانی که خاص پسند هستند بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. بدلیل تولید راحت و دردسترس بودن مواد اولیه ساخت آن، قیمت تمام شده بسیار پایین دارد و با هزینه کم و ارزان می توان این نوع مبل ها را تهیه و استفاده کرد.

مبل شنی تک نفره

عموما جنس رویه مبل هپی چیر از پارچه مخمل و یا چرم مصنوعی با قابلیت شست و شو می باشد. رنگ بندی متنوع این محصولات بسیار زیاد بوده و بیش از 20 رنگ مختلف را می توانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری کنید تا در هر کجای کشور که هستید در سریع ترن زمان و کمترین هزینه برای شما ارسال گردد.

ابعاد مبل هپی چیر 90 در 90 در 100 سانتیمتر است که البته به دلیل فرم پذیری آن میتوان حالت های مختلف در آن ایجاد کرد تا بهترین و مناسب ترین فرم و حالت را برای نشستن و استفاده کردن را متناسب با اناتومی بدن ایجاد نمود. جهت پر کردن داخل این مبل ها معمولا از دانه های یونولیتی استفاده میشود که هم سبک هستند و هم بدلیل نرم و ریز بودن میتواند به راحتی به اشکال مختلف تبدیل شود.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp