مبل تخت خواب شو دونفره با دسته کنسول

مبل تخت خواب شو دو نفره دسته کنسولی

مبل سه نفره تخت خوابشو با کلاف فلزی و پایه های محکم و دارای باکس در ابعاد نشیمن 170*84 و دونفرخواب 170*190
______
مشخصات فنی :
ابعاد مبل : 84*170 سانتی متر
ابعاد در حالت تخت : 190*170 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن : 45 سانتی متر
ضمانت : 2 سال
جنس بدنه : فلزی
نوع فوم : ابر 30 کیلویی طبی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: AL2D
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۹,۳۶۰,۰۰۰ تومان ۷%
قیمت: ۸,۷۴۰,۰۰۰ تومان

معرفی مبل تخت خواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو دو نفره دسته کنسولی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید با صرف هزینه ای مناسب خریدی کاربردی را تجربه کنید و برای منزل یا محل کار خود بهترین مدل مبل را خریداری نمایید اما با محدودیت فضا و قیمت مواجه هستید می توانید از مبل تخت خواب شو استفاده کنید.

این مدل از مبل ها ظاهری همانند مبل دارند اما پایه هایی در قسمت زیرین تخت برای آن ها تعبیه شده است که با کشیدن این پایه ها مبل به حالت تخت خواب در می آید و شما می توانید از آن به عنوان تخت خواب نیز استفاده کنید.

مبل تخت شو دو نفره دسته کنسولی

در میان مدل های مختلف مبل تخت خواب شو، مبل تخت خواب شو دونفره دسته کنسولی با توجه به ظاهر زیبا و کاربردهای بیشماری که دارد محبوبیت بسیاری را از آن خود کرده است و توانسته فروش بالایی را در میان دیگر مدل های مشابه از آن خود کند.

 

ما در ادامه در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با مبل تخت خواب شو دونفره دسته کنسولی که در وب سایت خانه شما به فروش می رسد در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

مبل تخت خواب شو دونفره دسته کنسولی در زمره مبل های راحتی به حساب می آید و برای فضاهای کوچک انتخابی بسیار ایده آل به حساب می آید و بیشترین کاربرد را در محیط های آپارتمانی دارد از بارزترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجهز به پایه های استاندارد، دسته های پهن و نشیمنگاهی نرم است که علاوه بر مبل می تواند به حالت تخت خواب در آید و شما با کمک آن خوابی راحت را تجربه کنید این مدل از مبل پشتیبانی کاملی از شانه، گردن و ستون فقرات شما دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر از آن به عنوان کالای خواب استفاده کنید.

مبل تخت خواب شو دو نفره دسته کنسولی

با استفاده از مبل تخت خواب شو شما می توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید برای نمونه اگر متراژ خانه شما کوچک است شما می توانید از این محصولات استفاده کنید علاوه بر این خرید مبل تخت خواب شو، هزینه شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد برای مثال شما در زمان خرید این مدل از مبل پول یک کالا را پرداخت می کنید اما با توجه به کارایی که به عنوان تخت خواب دارد  می توانید از آن به عنوان تخت خواب استفاده کنید و هزینه ای را بابت خرید تخت خواب پرداخت نکنید.

مبل تختخواب شو دو نفره

اگر به دنبال مرکز خریدی معتبر برای خرید مبل تخت خواب شو دونفره دسته کنسولی هستید بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه خانه شما ارتباط برقرار کنید.

بارزترین مشخصات مبل تخت خواب شو دونفره دسته کنسولی

  • ابعاد مبل 84* 170 سانتی متر
  • ارتفاع کف تا نشیمن 45 سانتی متر می باشد.
  • بدنه فلزی مقاوم
  • مجهز به فوم طبی 30 کیلویی
  • ابعاد تخت خواب 190*170

با خرید از مجموعه خانه شما می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول نیز به مدت 2 سال بهره مند شوید.

مشخصات

ارتفاع کف تا نشیمن
45 سانتیمتر
ابعاد در حالت تخت
170*190 سانتی متر
ابعاد
170*84 سانتیمتر
قابلیت تخت شدن
دارد
ضمانت
2 سال
نوع فوم
ابر 30 کیلویی طبی
جنس بدنه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp