مبل تختخواب شو دونفر

مبل تختخواب شو دو نفره sofa

مبل تختخواب شو دو نفره مدل دسته دار دارای باکس مخفی و شبکه بندی زیر کار دو زمانه مبل و تخت با کلاف فلزی
______
مشخصات فنی :
ابعاد مبل : 170*84 سانتی متر
ابعاد در حالت تخت : 170*190 سانتی متر
ضمانت : 2 سال
جنس بدنه : فلزی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 005/03
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۸,۳۵۰,۰۰۰ تومان

مبل تختخواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو دو نفره یکی از جدید ترین مدل های انواع مبلمان است که با قابلیت های متفاوت به بازار عرضه شده اند، این محصول کاربردی و منحصر به فرد نه تنها در محیط های خانگی بلکه انتخاب ایده آل برای فضای کاری با متراژ کم است. در واقع با استفاده از این مبل می توان در کمترین فضای ممکن بهترین از مزیت داشتن یک مبل با قابلیت تخت شو بهره مند شد. استقبال بی نظیر افراد از این تجهیزات و وسایل سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت خود را آغاز کنند، اگر قصد خرید مبل تختخواب شو دو نفره را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه خانه شما نمونه های مختلف را در رنگ بندی های خاص مشاهده نمایید.

مبل تخت شو دو نفره

بررسی ویژگی های مبل تختخواب شو دو نفره

امروزه آپارتمان های مناسب زوج های جوان با متراژ خیلی کم ساخته می شود؛ در واقع نوسانات قیمت بازار ملک و املاک سبب شده تا بسیاری از واحد های آپارتمانی به متراژ محدود ساخته شوند. با وجود این شرایط خرید برخی لوازم جاگیر مانند سرویس خواب توصیه نمی شود در عوض پیشنهاد می کنیم با خرید مبل تختخواب شو دو نفره با یک تیر دو نشان بزنید.

خرید مبل تختخواب شو دو نفره انتخاب هوشمندانه برای زوج های جوانی است که در ابتدای زندگی خود در خانه هایی با متراژ کم زندگی می کنند. این تجهیزات قابلیت ها و امکانات خاصی را در اختیار افراد قرار می دهند که از مهم ترین آن می توان به داشتن یک تخت خواب نرم و راحت اشاره کرد.

رنگ مبل تخت شو دونفره

در طراحی و تولید این تجهیزات از باکس های مخفی استفاده می شود که در زمان تختخواب شو قابل مشاهده نیستند. این تجهیزات در ابعاد 170 در 84 برای مبل و 170 در 190 برای حالت تختخواب طراحی شده است که در مجموعه در هر دو حالت 30 کیلو ابر را در خود جای داده است. به طور کلی در تولید این کالا از مواد درجه یک استفاده شده که در عین کیفیت عالی، بسیار سبک است؛ از این رو به سادگی می توانید آن را جابجا نمایید.

کیفیت و عملکرد فوق العاده مبل تختخواب شو دو نفره به گونه ای است که برند تولید کننده آن را به مدت 2 سال تنظیم نموده و شما می توانید از ضمانت نامه اصالت کالا بهره مند شوید. یکی از منحصر به فردترین کالایی که در رنگ بندی متفاوت تولید می شود، لازم است بدانید که پیش از خرید می توانید بر اساس هارمونی رنگی دکوراسیون منزل یا محیط کار خود انواع مبل تختخواب شو دو نفره را در رنگ بندی متفاوت انتخاب و خریداری نمایید. 

مبل تختخواب شو دو نفره

خرید مبل تختخواب شو دو نفره

مبل تختخواب شو دو نفره انتخاب ایده آل برای افرادی است که می خواهند از کمترین فضا بهترین بهره وری را داشته باشند. کالایی پرفروش که از بهترین متریال فلزی و پارچه ای در تولید آن استفاده شده و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می شود. این محصول فوق العاده را در رنگ بندی های مختلف از فروشگاه خانه شما خریداری کنید، در این مجموعه تمامی کالا و اقلام موجود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

لوگو خانه شما

 

مشخصات

ابعاد
84*170 در حالت مبل
ابعاد
190*170 در حالت تخت خواب
جنس
ابر 30 کیلو
قابلیت تخت شدن
دارد
دسته
دارد
ضمانت
2 سال ضمانت و گارانتی اصالت کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp