لوستر کریستال

لوستر سقفی گرد 30cm Crystal Chandelier

لوستر سقفی گرد قطر 30 سانتیمتر با کریستال طرح میله و گوی دارای 4 عدد سرپیچ

هنگامی که ما در مورد لوستر سقفی صحبت می کنیم. بیشتر لوسترهایی را می بینیم که با تجمل مرتبط هستند ، که معمولاً در خانه های گران قیمت و زیبا، نصب می شوند.

امروزه لوستر سقفی در مدل‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. این لوسترها در اشکال مختلف دایره‌ای، مربع و مستطیل موجود می‌باشد.

ابعاد لوسترسقفی از 30 سانتیمتر تا 90 سانتیمتر قابل سفارش می‌باشد و شما می‌توانید نسبت به محیط خود اندازه دلخواه را انتخاب کنید.

تکیه گاه لوستر سقفی از جنس استیل و فلز می‌باشد ، لوستر سقفی با تکیه گاه استیل ماندگاری و درخشش بیشتری نسبت به نوع فلز دارند. همچنین نوع فلز این لوستر با قیمت پایین‌تری نسبت به استیل آن عرضه میگردد ، لوستر سقفی با کریستال‌های مختلفی قابل عرضه می باشند. این کریستال‌ها در مدل‌های کاردی ، گوی ، صدفی ، کلیپسی و بامبو قابل سفارش می‌باشند.این کار به هیچ عنوان کدر نمیشود.وجود لوستر سقفی در منزل شکوه و جلوه ای متفاوت و خاص به دکوراسیون شما میدهد . همخوانی لوستر با فضای کلی دکوراسیون منزل و رنگ و سبک آن  اهمیت بسیار زیادی دارد . بنابراین باید لوستری را انتخاب کنید که  برای مدت طولانی بتوان از آن استفاده کرد زیرا لوستر مانند تجهیزات دیگر در کوتاه مدت عوض نمی شود پس باید طرح و رنگی انتخاب کنید که با تغییرات مبلمان و فضای خانه بیشترین هماهنگی را داشته باشد. از این رو لوستر سقفی گرد طرح کریستال با تمامی طرح ها و سبک ها همخوانی دارد، اگر فضای منزلتان مدود می باشد بهتر است که از لوستر با طرح کوچکتر که جنس آن شیشه یا بلور باشد استفاده کنید زیرا لوستر سقفی بلوری یا شیشه ای نور را بیشتر بازتاب میکنند و این امر موجب بزرگتر دیده شدن فضا می شود البته با تعداد لامپ کمتر! بهتر  است ک لوستر را هر یک فصل یک بار تمیز کنید و اگر به دنبال  گزینه ای هستید که نیاز به نگه داری  و تمیز کاری کمتری داشته باشد طرحی ساده مانند  لوستر سقفی گرد طرح کریستال سایت خانه شما  انتخاب کنید.

مشخصات

ارتفاع
20 سانتیمتر
قطر
30 سانتیمتر
تعداد سرپیچ
4 عدد
جنس بدنه
استیل
نوع سرپیچ
شمعی
کنترل
دارد
نظر های موجود
NoTitle
در
این لوستر سایز 30 در 30 هم داره؟
تخفیف هم داره یا قیمت مقطوع؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر لوستر سقفی گرد سایز 30 سانتیمتر می باشد و مدل مربعی نیز در سایت موجود می باشد.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سلام وقت بخیر
برای نصب لوستر نصاب میفرستید یا خودمون باید نصبش کنيم ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

نصب لوستر سقفی گرد بسیار راحت بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد اما در صورت نیاز به نصاب میتوانید با شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
لوستر که سفارش دادم امروز به دستم رسیده خیلی عالی و قشنگ هستش منتظرم نصاب برای نصب بیاد
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp