قابلمه چدن سایز ۲۰ مدل Tino

قابلمه چدن سایز ۲۰ مدل Tino Cast iron

قابلمه چدن سایز ۲۰ مدل Tino cast iron pot tino model - size 20

وضعیت کالا: اتمام موجودی

نحوه استفاده از قابلمه چدنی

قابلمه چدنی شما تقریباً برای هر چیزی که قصد پختن دارید ظرف عالی است. روش تهیه غذا پیچیده نیست. ضخامت استیک خود را مشخص کنید و سبزیجات را نازک برش دهید و کار را شروع کنید. با این حال ، شما باید به برخی از توصیه های اساسی پایبند باشید.

1. قابلمه چدنی را آماده کنید
قبل از شروع استفاده از قابلمه چدنی جدید خود برای تهیه غذا ، باید آن را کاملاً بشویید و خشک کنید. بهتر است قبل از هر استفاده آن را تمیز کنید تا از گرد و غبار خلاص شود.

قبل از قرار دادن غذا روی آن ، آن را به مدت پنج دقیقه با حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید. به این ترتیب ، از ایجاد نقاط گرم که ممکن است گوشت را تا حدی بیش از حد بپزند ، جلوگیری خواهید کرد. به علاوه ، این بهترین گزینه برای گرفتن طعم و مزه غذا است.

2. غذا را با برشهای نازک ، برش دهید

همیشه غذای خود را به صورت ورقه های نازک برش بزنید تا از سوختن سطح در حالی که وسط آن خام است جلوگیری کنید.

3. روغن بریزید
همیشه قبل از قرار دادن غذای خود روی ظرف ، ظرف را با فرچه روغن چرب کنید. به این ترتیب وعده غذایی شما نمی چسبد و روغن نمی سوزد.

4. غذا را روی تابه قرار دهید
غذای خود را به آرامی با انبر قرار دهید تا آسیب نبیند. هنگام تهیه استیک یا تکه های بزرگ مرغ ، همیشه باید آنها را در فاصله حداقل 0.5 اینچ (1.25 سانتی متر) قرار دهید. به طور متوسط ​​، قبل از چرخاندن یک استیک نازک ، باید حدود دو دقیقه صبر کنید.

5. ادویه را اضافه کنید
اگر طعم غذایی را که از یک منقل در فضای باز تهیه می شود دوست دارید ، می توانید چند ادویه به آن اضافه کنید تا به طعم دلخواه برسد. بهترین انتخاب استفاده از نمک دودی و پاپریکا است.

علاوه بر این ، مواد شور ، مانند سس ماهی ، سس سویا ، یا نمک آنچو را اضافه کنید. به این ترتیب می توانید به آن طعم پیچیده برسید ، که با استفاده از یک منقل واقعی بدست می آورید.

6. ظرف را بپوشانید
شما به سختی می توانید یک ظرف گریل چدنی درب دار خریداری کنید ، بنابراین باید راهی برای بهبود طعم غذا با استفاده از پوشش دیگر پیدا کنید.

هنگامی که غذای شما تقریباً آماده به نظر رسید ، درپوش آن را بگذارید و بگذارید برای مدتی بماند. برای پخت سوسیس ، استیک ضخیم تر و ذوب شدن پنیر روی همبرگر بسیار مهم است.

7. غذا را خیلی زود منتقل نکنید
هرگز قانون اصلی را زیر پا نگذارید - اگر می خواهید غذای خود را بکشید ، بگذارید در قابلمه چدنی چند دقیقه باقی بماند.

به طور متوسط ​​، باید حداقل یک یا دو دقیقه صبر کنید و بعد غذا را جابجا کنید. همیشه آن را با انبر در نیمه راه بچرخانید تا پختگی آن را بررسی کنید.

8. غذا را تست کنید
زمان مناسب برای چرخاندن گوشت و سبزیجات به نوع غذایی که تهیه می کنید بستگی دارد. تعیین لحظه ای که بین غذای پخته و مواد باقی مانده سوخته تفاوت ایجاد کند بسیار مهم است.

نوع غذا Time
گوشت مرغ به ضخامت 1 اینچ (2.5 سانتی متر) 5 تا 10 دقیقه
گوشت خوک 5 تا 7 دقیقه
براتورست 5 دقیقه
استیک با ضخامت 1 اینچ (2.5 سانتی متر) 3 تا 5 دقیقه
سبزیجات 3 تا 4 دقیقه
همبرگر 3 دقیقه
میگو 2 تا 3 دقیقه
اگر متوجه شدید غذای شما شروع به سوختن می کند ، بلافاصله آن را برگردانید یا حرارت را کم کنید.

9. دمای پخت و پز
نحوه استفاده از قابلمه چدنی

هنگامی که گوشت در حال پخت است ، باید مراقب دمای قابلمه چدنی باشید. بسیار مهم است که اجازه دهید گرمای کافی به داخل آن برسد ، که باعث می شود وعده غذایی شما، برای خوردن کاملا پخته باشد.

قابلمه چدنی ظرف مناسبی برای تهیه استیک ، گوشت بره ، استیک ماهی ، صدف ، سبزیجات و... است. در طرف دیگر ، هرگز از قابلمه چدنی برای کباب کردن گوشت های سرخ شده ، ماهی های ظریف ، املت ، سس گوجه فرنگی و دسرها استفاده نکنید. نوش جان!

قابلمه چدن

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
20
ارتفاع
9 سانتیمتر
وزن
2580 گرم
گنجایش
3-4 نفر
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز ،پخت انواع پلو،خورش،سوپ و آش،آبگوشت و ...
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp