تابه چدتی

تابه گریل مدل Fahita با زیره چوبی (دوقلو) Cast iron grill pan

تابه گریل مدل Fahita با زیره چوبی (دوقلو) فاهیتا با قطر 20 سانتیمتر و زیره چوبی 4 پارچه شامل دو عدد تابه چدنی و دو عدد زیره چوبی و ضمانت دوساله نالینو مناسب برای پخت انواع استیک و گریل مرغ و سبزیجات

کد کالا: Fahita
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۲۳۵,۰۰۰ تومان

تابه گریل چدنی دوقلو فاهیتا با زیره چوبی fahita (دوبل)

این تابه با قطر 20 سانتیمتر و 4 پارچه شامل دو عدد تابه چدنی و دو عدد زیره چوبی و ضمانت دوساله نالینو مناسب برای پخت انواع استیک و گریل مرغ و سبزیجات میباشد.

تابه گریل نالینو مدل Fahita این روزها، غذاهای گریل‌شده از توجه و استقبال بالایی برخوردارند. این نوع غذاها که بدون هیچ روغنی آماده می‌شوند، برای مبتلایان به بیماری قلبی، فشار خون بالا و چربی خون بهترین گزینه خواهند بود. برای پخت غذاهای گریل‌شده ظروف متنوعی در بازار موجود است. تابه‎‌ی گریل چدن «نالینو» مدل «Fajita» یک تابه‌ی چدنی با زیره‌ی چوبی بوده که برای آماده‌کردن یک وعده غذای سالم بهترین گزینه است. این تابه سطحی شیاردار دارد که در حین پخت باعث می‌شود خطوطی زیبا و تیره روی مواد غذایی ایجاد شود. برای استفاده از این تابه کافی است آن را روی حرارت قرار دهید و بعد از اینکه کاملا داغ شد، مواد غذایی را داخل آن بچینید. به همین شکل می‌توانید انواع گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز را با کمک این تابه بپزید. با وجود دسته‌های تعبیه‌شده در طرفین این ظرف بلندکردن و جابه‌جایی آن بسیار آسان خواهد بود.

تابه چدن فاهیتا با زیره چوبی

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
20
ارتفاع
1 سانتیمتر
وزن
1280 گرم
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
مناسب برای
پخت خورش ،سرخ کردن و چاینیز فود - گریل کردن یا حتی خوراک های کم آب (خوراک مرغ ، گوشت یا سبزیجات)
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp