قابلمه چدنی کودک

قابلمه چدنی سایز 24 مدل Feleti Cast iron

قابلمه چدن سایز 24 مدل feleti Cast iron feleti model-size 24

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Fc-04
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۳۰,۰۰۰ تومان

قابلمه چدنی

قابلمه چدنی فلتی جدید ترین مدل قابلمه است، برای طبخ یک غذای حرفه ای و لذیذ عوامل زیادی دست به دست هم میدهند از جمله مواد اولیه تازه،مهارت و استفاده از قابلمه و ظروف مناسب برای پخت،برای پخت یک غذای سالم و افزایش سلامت عروق میتوان از قابلمه چدنی استفاده کرد زیرا این قابلمه مخصوص پخت و پز بدون روغن میباشد.

یکی از خواص مهم قابلمه چدنی این است که به خوبی گرما را در خود نگه میدارد و به طور یکسان  در همه جای مواد غذایی پخش میکند ، مواد غذایی مانند، مرغ، ماهی و گوشت را بدون قطره ای روغن به صورت حرفه ای طبخ کنید، تکنولوژی به کار رفته در ساخت این قابلمه به گونه ای است که موجب سهولت و مغز پخت شدن مواد غذایی میشود.

این تابه چدنی دسته هایی از جنس خودش(چدن) دارد که میتوانید به راحتی  آن را درون فر ، تنور،روی آتش و ذغال قرار دارد این تابه میتواند دوست بسیار خوب و همراه همیشگی شما در وپیک نیک ها و سفرها باشد، یکی از مهمترین ویژگی های چدن های اصل ، سنگین بودن آن است زیرا آلیاژی از آهن و کربن هستند قابلمه چدنی امروزه در میان مردم و در آشپزخانه ها بسیار محبوب است.

یکی از نکات مهم استفاده ازقابلمه چدنی این است که به هنگام تمیز کردن آن باید از یک اسفنج نرم استفاده کنیم تا آسیب نبیند و به راحتی میتوان آن را درون ماشین ظرفشویی قرار داد.

برای افزایش طول عمر قابلمه چدنی بهتر است که قبل از مصرف آنهارا به خوبی گرم کنیم اما توجه داشته باشید که هیچگاه قابلمه چدنی را خالی  و بدون محتویات روی آتش رها نکنید، و  در پایان  کار نیز آن را به یک باره سرد نکنید، با گذشت زمان و با پی  بردن به مضرات تابه های تفلونی و سرطان زا بودن آنها عصر جدیدی برای سرویس چدنی آغاز شد و توجه همگان را به سوی خود جلب کرد . 

قابلمه گرانیتی

خریدقابلمه چدنی  ارزان

قابلمه چدنی ارزان FELETI  به همراه گارانتی ، قیمت مقرون به صرفه  و ارزان توسط تیم تلاشگر خانه شما بر روی سایت و در دسترس شما عزیزان قرار گرفته تا عموم مردم بتوانند از اقابلمه چدنی جادویی استفاده کنند.

 

 

قابلمه چدن

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
24
ارتفاع
12 سانتیمتر
وزن
3830 گرم
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز ،پخت انواع پلو،خورش،سوپ و آش،آبگوشت و ...
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp