سرویس خواب تک نفره آدیداس

سرویس خواب تک نفره آدیداس

سرویس خواب تک نفره آدیداس شامل تخت یک نفره میز آرایشی میز عسلی و آینه می باشد کیفیت بالای ساخت این محصول در کنار قیمت ارزان آن موجب بالا رفتن محبوبیت این سرویس خواب شده است.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
ابعاد میز آرایش : 76*84*43
ابعاد تختخواب : 200*90*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو پاتختی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Adidas1-1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب تک نفره آدیداس

شاید اینطور به نظر آید که انتخاب سرویس خواب برای اتاق خواب جوانان و نوجوانان علی الخصوص پسران کمی دشوار و سخت باشد اما با دانستن نکاتی نظیر جنس و ابعاد و اندازه، قیمت به صرفه و ارزان، نحوه ارسال و امکاناتی که یک سرویس خواب در اختیار فرد قرار می دهد میتوان انتخاب درست و بجایی داشت.

سرویس خواب تک نفره مدل آدیداس

سرویس خواب تک نفره آدیداس با طراحی جدید و پر شور و انتخاب رنگ های شاد و هیجان آور یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت انتخاب می باشد. قیمت ارزان و اقتصادی این محصول(به دلیل تولید داخل بودن) همچنین کیفیت بالا و مطلوب ساخت آن از عواملی است که تاثیر گذاری زیادی بر روی انتخاب این محصول توسط والدین و نوجوانان دارد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی در این طرح نمایانگر شور و هیجان نوجوانان دارد و با در اختیار قرار دادن فضای کافی و مناسب جهت قرار دادن وسایل شخصی فرد باعث ایجاد نظم و انضباط در فرد می گردد.

ویژگی های سرویس خواب تک نفره آدیداس

سرویس اتاق خواب آدیداس شامل تخت تک نفره، میز آرایش به همراه آینه و میز عسلی(میز پاتختی) می باشد. این محصول دارای روکش ملامینه است که ضد آب و ضد خش می باشد. میز آرایش این سرویس دارای سه کشو و دو طبقه می باشد. طول کشوها 76 سانتیمتر و عرض آن ها 43 می باشد، ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. بر روی کشو ها دو طبقه قرار دارد که فاصله آن ها از هم 20 سانتیمتر است. در طبقه پایین آن میتوان لوازمی همچون سشوار، ماشین ریش تراش و غیره را قرار داد و از طبقه بالایی میتوان جهت قرار دادن لوازمی نظیر عطر و ادکلن و سایر لوازم آرایشی بهداشتی استفاده نمود.

ابعاد آینه سرویس خواب آدیداس

با انتخاب سرویس خواب آدیداس یک عدد تخت تک نفره با ابعاد استاندارد 200 در 90 سانتیمتر ارائه می گردد که دارای مقاومت کافی و کیفیت ساخت بالایی است. لبه جلویی تخت ارتفاع 50 سانتیمتر و قسمت عقبی تخت که به آن تاج تخت نیز گفته می شود ارتفاع 95 سانتیمتر دارد و طرح لوگو شرکت آدیداس بر روی آن ها نقش بسته است.

ابعاد سرویس خواب مدل آدیداس

برای زیر تخت می توان دو عدد کشو با طول 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتی متر سفارش داد تا به تخت اضافه گردد. همچنین از یک یا دو عدد میز پاتختی در اطراف تخت نیز می توانید جهت قرار دادن لوازم خود استفاده نمایید این میزها دارای دو کشو بوده و در دوطرف تخت قرار می گیرند.

ابعاد کشو سرویس خواب آدیداس

نحوه ارسال

ارسال این محصول در تهران با پیک ویژه خانه شما می باشد و در صورت رعایت حد خرید ارسال آن رایگان  می باشد و در شهرستان ها با باربری های حرفه ای و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*84*43
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp