سرویس خواب تک نفره فلورا

سرویس خواب تک نفره فلورا

ست اتاق خواب تک نفره فلورا برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین در اتاق خواب با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور شامل تخت تک نفره میز ارایشی و میز عسلی
______
ابعاد :
ابعاد تختخواب : 50*90*200
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد پاتختی: 37*33*40
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Flora1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۶۸۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب تک نفره فلورا

برای ایجاد فضایی آرامش بخش و بدون استرس در داخل اتاق خواب جهت استراحت و خواب باید محیط آن را ساده و با استفاده از رنگ های روشن مانند رنگ سفید و یا آبی کم رنگ تزئین نمود، همچنین انتخاب سرویس خواب نیز در بوجود آوردن فضایی بسیار تاثیر گذار و مهم می باشد.

سرویس خواب تک نفره فلورا با طراحی آرامش بخش و استفاده از رنگ سفید به صورت مجموعه ای کامل از تخت یک نفره، میز آرایشی و میز پاتختی یکی از محبوب ترین ها برای استفاده در اتاق خواب می باشد. استفاده از رنگ سفید در بدنه تختخواب با روکش ملامینه که باعث ضد آب بودن و ضد خش شدن محصول شده است این امکان را میدهد تا فضای اتاق را بتوان با سایر وسایل دکوری به صورت دلخواه تزئین نمود.

سرویس خواب تک نفره فلورا

استفاده از تشک استاندارد و مناسب مانند تشک رویال ترک نیز در رفع خستگی و استراحت کامل نیز بسیار تاثیر گذار است. ابعاد تخت خواب فلورا استاندارد بوده و 90 در 200 سانتیمتر می باشد. قسمت تاج تخت دارای طرح های موجی شکل است، همانطور که در علم روانشناسی بیان شده و اثبات شده است طرح و شکل موج باعث ایجاد احساس مطلوب و آرامش بخش در فرد می شود.

جهت قرار دادن وسایل شخصی نظیر لباس ها، حوله ها و ملحفه ها می توان از میز آرایش این مجموعه که به صورت طرح ال می باشد استفاده نمود این میز دارای دو عدد کشو به طول 90 سانتیمتر و عرض 45 سانتیمتر می باشد که بسیار مناسب است همچنین دو عدد کشو با عرض کمتر نیز بر روی میز قرار دارد که که لوازم شخصی کوچکتر نظیر کرم ها و سایر لوازم آرایشی بهداشتی خود را می توانید بر روی آن ها قرار دهید.

ابعاد تختخواب تک نفره فلورا

همچنین میز جلوی آینه این ست اتاق خواب جهت قرار دادن وسائل دکوری بسیار مناسب است. بر روی میز یک عدد آینه بلند نیز قرا می گیرد. اگر به هنگام استراحت و قبل از خواب عادت به مطالعه دارید می توانید یک عدد میز پاختی کوچک در کنار تخت خود قرار دهید تا با گذاشتن چراغ مطالعه یا آباژور رومیزی بر روی آن نور کافی جهت انجام این کار را ایجاد نمایید.

همچنین از کشوهای این میز می توان جهت قرار دادن لوازم شخصی که نیاز است دم دست باشد استفاده نمود. سرویس خواب فلورا با کیفیت ساخت بالا و طراحی دلچسب و زیبا دارای قیمت مناسب و ارزان بوده و ارسال آن به سراسر کشور توسط شرکت های مجرب باربری در بهترین شکل و سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
ابعاد
ابعاد تخت 50*90*200
جنس
جنس تخت نوپان پویا با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب میباشد - کفی تخت کوشو دار قید فلزی و کفی چوبی و تخت خواب های بدون کشو چوب شرکتی با دوام و مقاوم میباشد.
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp