سرویس خواب تک نفره سونیا

سرویس خواب تک نفره سونیا

سرویس خواب تک نفره سونیا محصولی با کیفیت و ارزان قیمت مناسب جهت اتاق خواب دختران جوان و نوجوان ست کامل شامل میز آرایشی میز پاتختی و تخت تک نفره
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب و فلز
ابعاد کشو : 37*33*40
ابعاد میز آرایش: 90*92*45
ابعاد تختخواب : 200*90*50

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Sonia1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب تک نفره سونیا

اگر در خانه دختر دارید و می خواهید اتاق خواب نوجوان خود را با هزینه کم اما کیفیت بالا و زیبایی کامل تزئین کنید حتما به فکر سرویس خواب تک نفره خواهید بود، وجود یک تخت تک نفره و میز آرایش به همراه میز پاتختی همواره جزو کالاهای اساسی و مهم در اتاق دختران نوجوان بوده به طوری که با قرار دادن ست کامل از یک مجموعه علاوه بر ایجاد فضای مناسب جهت قرار دادن وسایل و لوازم شخصی به زیبایی اتاق نیز می افزاید.

سرویس خواب تک نفره سونیا

سرویس خواب تک نفره سونیا با طراحی بروز و مورد پسند دختران نوجوان همچنین کیفیت ساخت بالا، قیمت پایین و ارسال به سراسر کشور یکی از پرفروش های سرویس خواب تک نفره در فروشگاه خانه شما می باشد.

ویژگیهای سرویس خواب تک نفره سونیا

میز آرایشی طرح ال این سرویس دارای دو عدد کشو بزرگ به طول 90 و عمق 45 سانتیمتر و دو عدد کشو کوچکتر به طول 45 می باشد. بر روی میز میتوان از وسایل دکوری مورد دلخواه و یا آباژور و غیره استفاده نمود همچنین از آینه میز آرایش نیز می توان جهت آراستن مو و سایر موارد استفاده کرد. طول این آینه 120 سانتی متر و عرض آن حدود 45 می باشد.

ابعاد میز آرایش سونیا

در کنار تخت میتوان یک یا دو عدد میز پاتختی یا همان میز عسلی کشو دار قرار داد تا در صورت لزوم از فضایی که این میزها در اختیار فرد قرار می دهند نیز استفاده مطلوب و بهینه شود. ارتفاع هر کدوم از این میز ها 40 سانتیمتر است که هرکدامل شامل دو عدد کشو با ارتفاع 14 و طول و عرض 37 در 33.5 سانتیمتر می باشند.

ابعاد کشو سرویس خواب الینا

اما مهمترین قسمت یک سرویس خواب تک نفره تخت آن می باشد. تخت سونیا با طول 200 و عرض 90 دارای ابعاد مناسب و استاندارد می باشد که مناسب جهت قرار دادن تشک های طبی و یا رویال ترک چند لایه با ضمانت چند ساله هستند. کفی تخت را میتوان از جنس چوب و یا فلز انتخاب نمود. قسمت تاج و یا بالایی تخت دارای پارچه طرحدار می باشد که به زیبایی سرویس خواب افزوده و ارتفاع تاج تخت 107 سانتیمتر می باشد.

ابعاد تختخواب تک نفره الینا

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
میز آرایش 90*92*45
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
جنس
فلز و چوب
سایر توضیحات
دارای صندلی همراه میز آرایش
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp