تشک خوشخواب طبی

تشک خوشخواب طبی یک نفره Mattress

تشک خوشخواب طبی یک نفره در ابعاد 90x200 با ضمانت شش ساله و روکش ضد حساسیت مناسب برای تشک تخت خواب تکنفره و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات:
نوع تشک : تشک طبی یک نفره
توضیحات : روکش ضد حساسیت
ابعاد : 90x200
ضمانت : 6 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1GR6T
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تشک خوشخواب طبی یک نفره

خواب یک جنبه ضروری از سلامت و تندرستی کلی ما است و یک خواب باکیفیت تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روانی دارد. در این راستا تشک خوشخواب طبی می‌تواند با تضمین خواب آرام شبانه برای افراد، نقش مهمی در سلامت آن‌ها داشته باشد. اگر به خواب و سلامت خود اهمیت می‌دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی ویژگی‌ها و عملکردهای تشک خوشخواب طبی و مزایای استفاده از آن که به طور خاص برای یک نفر طراحی شده است، شما را در انتخاب یک تشک خوب و ایده آل یاری دهیم.

تشک خوشخواب طبی یک نفره

مزایا و ویژگی‌های تشک خوشخواب طبی یک نفره

در ابتدا بیایید باهم مزایا و ویژگی‌های این تشک جذاب را بررسی کنیم. این مزایا عبارت‌اند از:

پشتیبانی و کاهش فشار

این تشک خواب طبی برای یک نفر به گونه ای طراحی شده است که حمایت و کاهش فشار بهینه را برای نواحی خاصی از بدن فراهم می‌کند. تشک خوشخواب کاملاً با فرم بدن مطابقت دارد و وزن را به طور مساوی توزیع می‌کند. این موضوع تضمین کننده حداقل شدن فشار بوده و خطر ایجاد زخم بستر یا درد مزمن را کاهش می‌دهد.

تراز ستون فقرات

 تشک خواب طبی باعث تراز مناسب ستون فقرات در طول خواب می‌شود. این امر یک امر حیاتی است؛ زیرا به حفظ موقعیت خنثی ستون فقرات، کاهش ناراحتی و احتمال ایجاد مشکلات کمر کمک می‌کند. تشک به انحنای بدن منحرف می‌شود، از تراز طبیعی ستون فقرات حمایت می‌کند و به ماهیچه‌ها اجازه استراحت می‌دهد.

مواد بدون آلرژی

برای افرادی که مستعد آلرژی یا آسم هستند، تشک خوشخواب طبی یک نفره می‌تواند یک نعمت باشد. این تشک‌ها اغلب از مواد ضد حساسیت و ضد تعریق مانند پنبه ارگانیک یا بامبو ساخته می‌شوند که از تجمع گردوغبار، کپک‌ها و سایر مواد حساسیت‌زا جلوگیری می‌کند. این باعث ایجاد محیط خواب سالم‌تر می‌شود و خطر مشکلات تنفسی را به حداقل می‌رساند.

دوام و طول عمر

خرید تشک خواب طبی، راحتی و دوام طولانی مدت را تضمین می‌کند. این تشک‌ها با استفاده از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کنند.

ابعاد تشک خوشخواب طبی یک نفره

یکی از مسئله‌های مهم در انتخاب تشک خوب برای خرید، ابعاد آن است. ابعاد تشک باید به گونه ای باشد که کاملاً فرد در آن احساس راحتی نماید. درباره این ویژگی تشک خوشخواب طبی یک نفره گفتنی است که طول آن 200 سانتی‌متر بوده و عرض آن 90 سانتی‌متر است. این ابعاد کاملاً یک ابعاد استاندارد برای خوابیدن یک نفر به شمار می‌روند. پس اصلاً نگران نباشید!

خرید

به طور کلی خرید تشک خواب طبی برای یک نفر سرمایه‌گذاری در سلامت و رفاه کلی است. این تشک با تأثیر مثبت بر سلامت جسمی و روانی، در واقع یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال کیفیت خواب مطلوب هستند.

در نهایت باید بگوییم تشک طبی خوشخواب تک نفره در سایت خانه شما موجود بوده و شما کاربران عزیز می‌توانید به راحتی آن را سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید. همچنین گفتنی است که تشک خوشخواب در این سایت با ضمانت 6 ساله عرضه شده و ارسال آن به شهر تهران نیز رایگان است.

مشخصات

ابعاد
90x200
ضمانت
6 سال
تحمل وزن
تا 230 کیلوگرم
نوع
تشک طبی با روکش ضد حساسیت
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp