ست اتاق خواب کودک سیندرلا

ست اتاق خواب کودک سیندرلا

ست اتاق سیندرلا در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)
______
مشخصات فنی:
جنس پرده : کتان هازان
جنس روتختی : میکرو ساتن تترون
ابعاد: تک نفره و دو نفره
سایر : دارای ضمانت رنگ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: MR638
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۶,۰۰۰ تومان

ست پرده و روتختی اتاق سیندرلا

ست اتاق خواب کودک سیندرلا، مجموعه‌ای بی ‌نظیر و منحصر به فرد است که اتاق خواب فرزند شما را به قصر سیندرلا تبدیل می‌ کند. این ست شامل روتختی، روبالشتی و پرده با طرح‌ های جذاب سیندرلا است که فضایی شاد و سرشار از شور و نشاط را برای دخترتان به ارمغان می ‌آورد.

رنگ‌ها و طرح‌های شاد و متنوع

با تنوع بی ‌نظیر طرح‌های شاد و کودکانه ست اتاق خواب سیندرلا، می‌ توانید ستی را انتخاب کنید که کاملاً با سلیقه و علایق دخترتان مطابقت داشته باشد. از طرح‌های کلاسیک سیندرلا گرفته تا شخصیت ‌های کارتونی و فانتزی، هر آنچه که در ذهن دارید را می ‌توانید در مجموعه خانه شما پیدا کنید.

کیفیت برتر در تمام اجزا

ما در تولید ست اتاق خواب سیندرلا از بهترین مواد اولیه استفاده می ‌کنیم. لحاف و ملحفه‌ها از جنس میکرو ساتن تترون فوق ‌العاده نرم و لطیف هستند که خوابی آرام و دلچسب را برای فرزندانتان به ارمغان می ‌آورند. پرده‌ها از کتان هازان ضخیم بافته شده‌اند که ضمن زیبایی، نور را به طور متعادل تنظیم می ‌کنند و فضایی دلنشین در اتاق ایجاد می ‌کنند.

ست اتاق خواب کودک سیندرلا

قابلیت شستشو و ضمانت رنگ

شستشوی ست اتاق خواب سیندرلا بسیار آسان است و بدون هیچ ‌گونه نگرانی از افت رنگ یا تغییر کیفیت، می ‌توانید آن را بارها و بارها بشویید. ما همچنین ضمانت می ‌کنیم که رنگ پرده‌ها و روتختی ثابت باقی بماند و در گذر زمان شادابی و زیبایی خود را حفظ کند.

هدیه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز

ست اتاق خواب سیندرلا گزینه‌ای ایده ال برای هدیه دادن به دختران در مناسبت‌های مختلف است. با این هدیه خاص، خاطره‌ای ماندگار و شیرین را در ذهن فرزندانتان رقم بزنید.

ابعاد مناسب

ست اتاق خواب سیندرلا در دو سایز تک ‌نفره و دو نفره موجود است و به راحتی می ‌توانید آن را با ابعاد تخت خواب خود تطبیق دهید.

قیمت مقرون به صرفه

ما این ست را با قیمتی کاملاً مناسب و به صرفه ارائه می ‌کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده، رویایی ‌ترین دکوراسیون را برای اتاق خواب دخترتان خلق کنید.

ارسال سریع و مطمئن

ما در "خانه شما" ست اتاق خواب سیندرلا را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به صورت کاملاً سالم و مطمئن به دست شما خواهیم رساند.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید!

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
سایر توضیحات
دارای ضمانت رنگ ثابت
جنس پرده
کتان هازان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp