ساعت دیواری پلکسی مشکی

ساعت دیواری پلکسی مشکی clock

جنس ساعت پلکسی به ضخامت 3 میلیمتر می باشد موتور بکار رفته در ان از نوع آرامگرد تایوانی است دارای دو قطر 60 و 30 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : پلسکی
ابعاد: قطر 30 و 60 سانتی متر
نوع موتور : آرام گرد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ET004
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری پلکسی مشکی

گفتنی است که ساعت‌های جنس پلکسی از جمله بهترین ساعت‌های دیواری به شمار می‌روند که هم ظاهری شیک و مدرن داشته و هم نشکن می‌باشند؛ استفاده از این جنس در طراحی و ساخت این ساعت‌ها علاوه بر کارامد‌تر کردن‌ آنها، باعث شده تبدیل به وسیله‌ای دکوراتیو شوند که به دیوار محل کار و زندگی شما نمایی چشم نواز بدهند. امروزه استفاده از ساعت دیواری در تمام قسمت‌های خانه از جمله پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره الزامی است و نبود آن در هر یک از این مکان‌ها، دکوراسیون آن را ناقص می‌کند. از سویی دیگر شما برای انجام هر کاری حتی خواب و استراحت به بررسی زمان نیاز دارید؛ ساعت دیواری به راحتی جلوی چشم شما قرار گرفته و زمان را به شما نشان می‌دهد.

ساعت دیواری پلکسی مشکی، یکی از طرح‌های جدیدی است که جنس آن از شیشه‌ی نشکن یا همان پلکسی مرغوب است؛ که با طراحی زیبا و مدرن برای محیط خانه، دفاتر کاری ، اتاق خواب و.. مناسب است و بخاطر رنگ زیبایی که دارد به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. ضمن این که در کنار زیباتر کردن فضای مورد نظر می‌تواند به عنوان هدیه‌ای خاص برای دوستانتان نیز انتخاب شود.

دیگر مشخصات ساعت دیواری پلکسی مشکی

لازم به ذکر است که ساعت دیواری پلکسی مشکی، یکی دیگر از طرح‌های جدید و زیبا است که به علت رنگ اسپرت و شیکی که دارد برای تمامی قسمت‌های خانه و حتی محل کار مناسب است و با رنگ دکوراسیون‌های مختلف همخوانی دارد؛ ساختار بدنه‌ی این ساعت شیک و چشم‌نواز، از پلکسی با ضخامت 3 میلی‌متر بوده و دارای موتور آرام‌گرد تایوانی است؛ که آن را تبدیل به انتخابی متفاوت حتی برای افراد حساس کرده است. طراحی و رنگ این ساعت طوری است که منظره‌ای زیبا به دیوار محیط داده و توجه میهمانان را به خود جلب می‌کند؛ شما می‌توانید این ساعت کارامد را با توجه به محیط مورد نظر در ابعاد 30 یا 60 سانتی‌متر سفارش داده و از نصب آن لذت ببرید.

ساعت دیواری پلکسی مشکی

طراحی شیک و واضح

حتما می‌دانید که تنوع ساعت‌های پلکسی بسیار بالا بوده و آنقدر مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند که تغریباً تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند؛ ساعت دیواری پلکسی مشکی، کمی ساده‌تر از دیگر مدل‌ها به نظر می‌آید و همین سادگی در کنار رنگ یکدستی که دارد آن را جذاب‌تر کرده است؛ این ساعت زمان را به خوبی نشان می‌دهد؛ و بهترین مکان برای نصب آن، دیوارهای روشن هستند که نمای فوق العاده‌ای می‌گیرند.

نتیجه‌گیری

همانطور که گفتیم امروزه ساعت‌های پلکسی، از جمله محبوب‌ترین ساعت‌های دیواری هستند که هم جنس آنها مرغوب است و هم طرح و ساختار مدرن و متفاوتی دارند؛ ساعت پلکسی مشکی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است که جلوه و رنگ همه پسندی دارد و برای تمام قسمت‌های خانه مناسب است. 

مشخصات

جنس
پلکسی
نوع موتور
آرام گرد
قطر
30 و 60 سانتیمتر
رنگ
مشکی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp