ساعت دیواری پلکسی یونانی

ساعت دیواری پلکسی یونانی clock

جنس ساعت پلکسی به ضخامت 3 میلیمتر می باشد موتور بکار رفته در ان از نوع آرامگرد تایوانی است دارای دو قطر 60 و 30 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر ۳۰ و ۶۰ سانتی متر
موتور : آرام گرد تایوانی
جنس بدنه : پلسکی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ET003
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری پلکسی یونانی

حتماً شما هم می‌دانید که ساعت دیواری یکی از مهم‌ترین و مأثرترین فاکتورهای زیبایی در دکوراسیون خانه است. این وسیله‌ی کارامد، در چیدمان خانه‌های ایرانی قدمتی چند ساله دارد و هرگز زیبایی و کاربرد آن را نمی‌توان نادیده گرفت. از آن جایی که سال‌های اخیر، مهارت‌ طراحی داخلی و علم رنگ‌ها پیشرفت چشمگیری داشته و چیدمان‌ طبق اصول و قواعد خاصی پیش می‌رود؛ ساعت‌های دیواری نیز در مدل، جنس و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. آنها نه تنها برای نشان دادن زمان، بلکه برای زیباتر کردن فضای کلی محیط پر طرفدار هستند. ساعت دیواری پلکسی یونانی، یکی از مدل‌های همه پسند است که به خاطر طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد هم در دکوراسیون‌های مدرن و هم کلاسیک کاربرد داشته و به خوبی خودنمایی می‌کند. این ساعت زیبا مانند دیگر مدل‌ها، به عنوان نقطه‌ی کانونی در هر اتاق و فضایی عمل می‌کند که می‌تواند با قرار گرفتن روی یک دیوار برجسته، مانند یک عنصر بصری فریبنده عمل کرده و توجه دیگران را به خود جلب کند.  

طراحی چشم نواز ساعت دیواری پلکسی یونانی

اگر به دنبال ساعتی هستید که کاربردی فراتر از نمایش زمان داشته باشد و بتوانید از آن به عنوان یک اکسسوری شیک و اسپرت نیز استفاده کنید؛ طرح یونانی انتخاب ایده‌آلی است؛ طراحی این ساعت شبیه تابلو و استیکرهایی است که دکوراسیون داخلی شما را از سادگی خارج می‌کند؛ ضمن اینکه این طرح از قدیم بوده و همیشه طرفداران زیادی داشته است؛ ساعت دیواری پلکسی یونانی، در واقع طرح به روز رسانی شده‌ای است که علاوه بر فضاهای کلاسیک؛ با دکوراسیون‌های مدرن نیز به خوبی هماهنگ شده و به آنها جلوه می‌دهد. این ساعت در قطرهای 30 و 60 سانتی‌متر قابل سفارش است؛ که سایز کوچکتر آن برای محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره کاربرد داشته و قطر 60 سانتی‌متر آن هم برای پذیرایی و سالن‌های بزرگتر مناسب است.

ساعت دیواری پلکسی یونانی

جنس مرغوب ساعت دیواری پلکسی یونانی 

همانطور که اشاره کردیم این ساعت دیواری خوش ساخت، از جنس پلکسی به قطر 3 میلی‌متر است که بسیار سبک و نشکن است؛ سبک بودن ساعت پلکسی علاوه بر اینکه ظرافت آن را دو چندان کرده باعث شده که به راحتی قابل نصب و حتی جابه‌جایی باشد. موتور ساعت دیواری پلکسی یونانی، ساخت کشور تایوان است که آرام گرد بوده و از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است.

نتیجه‌گیری

ساعت دیواری پلکسی طرح یونانی یکی دیگر از مدل‌های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد به این دلیل که جنس مرغوبی داشته و ظرافت چشمگیری دارد؛ طراحی این ساعت طوری است که هم با دکورهای سنتی  همخوانی دارد و هم به دکوراسیون مدرن شما جلوه می‌دهد. قطرهای متفاوت آن باعث شده که برای فضاهای با متراژهای متفاوت هم مناسب باشد. موتور آن آرام‌گرد است و برای افرادی که به تیک تاک ساعت نیز حساس هستند مناسب است. 

مشخصات

جنس
پلکسی
نوع موتور
آرام گرد
قطر
30 و 60 سانتیمتر
نظر های موجود
اشتباه
در
شماره ۸ اشتباه نوشته شده
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از شما اصلاح شد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp