روتختی پسرانه بنتن

روتختی پسرانه بن تن

روتختی پسرانه بن تن تک نفره مشتمل بر لحاف و روتشکی همراه با رو بالشی و کاور کوسن از جنس پلی کتان خنک با نفوذ جریان هوا ضد حساسیت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rp015
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان ۶%
قیمت: ۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

روتختی پسرانه بن تن تک نفره مشتمل بر لحاف و روتشکی همراه با رو بالشی و کاور کوسن از جنس پلی کتان خنک با نفوذ جریان هوا ضد حساسیت با قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی و دست.

کیفیت این روتختی درجه A++ میباشد.

امروزه روتختی های پسرانه ای که از شخصیت های کارتونی و محبوب نوجوانان و کودکان در طراحی آن ها استفاده می شود، بیشتر انتخاب می شوند.روتختی بن تن یکی از پرطرفدارترین روتختی های پسرانه اسپرت هست که شما میتوانید با خرید اینترنتی از سایت خانه شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

اولین مکانی که کودک در آن انس میگیرد اتاق خوابش است. وقتی اتاق کودک زیبا باشد علاقه بیشتری به آن پیدا می کند و باعث می شود، بهترین برنامه ها را در آن انجام دهد.

تنوع بیشماری که وب سایت خانه شما در روتختی پسرانه دارد این امکان را به شما می دهد که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند کالای مورد نظر خود را انتخاب کند .

اتاق پسر بچه ها برایشان حکم پناهگاه را دارد. در واقع حریم خصوصی آن هاست که هر وقت که نیاز به تنهایی داشته باشند بتوانند در اتاق خود راحت باشند. بنابر این در انتخاب وسایل از جمله روتختی برای اتاق خواب های پسران باید نهایت دقت انجام شود.

معمولا روتختی های پسرانه ای پرطرفدار هستند که از شخصیت های کارتونی مثل بن تن، باب اسفنجی یا شخصیت های محبوب نوجوانان مثل رونالدو، مسی در طراحی آن ها استفاده شده باشد. از جدیدترین طرح های روتختی پسرانه می توان به طرح های سه بعدی، مسی، رونالدو، رالی، بره ناقلا، بن تن و ...... اشاره کرد.

در انتخاب و خرید روتختی های پسرانه به گروه سنی آن ها حتما توجه کنید، چون علایق و روحیات پسران در بازه های مختلف سنی متفاوت خواهد بود.

در خرید روتختی کودک به طراحی دیوارها و تخت اتاق دقت کرده و متناسب با آن روتختی را انتخاب کنید.هماهنگی طرح و نقش همه ی وسایل اتاق کودک با هم باعث ایجاد هارمونی و هماهنگی می شود که در ایجاد آرامش ذهنی کودک تاثیر گذار است.

مشخصات

جنس
پلی کتان
ابعاد
بسته بندی 25*65*45 سانتی متر
ابعاد
3500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد
4 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp