روتختی شیک دونفره 6 تکه

روتختی شیک دونفره 6 تکه

روتختی شیک دونفره 6 تکه شامل لحاف و روتشکی همراه با دو عدد رو بالشی و دو عدد کاور کوسن مناسب برای دو نفر با قابلیت شست و شو دستی و ماشین لباسشویی
______
مشخصات فنی:
جنس : پلی کتان
وزن: 4500 گرم
سایر : روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rp028
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات روتختی دو نفره 6 تکه

از مهمترین مشخصات روتختی دو نفره می توان به اجزای کاربردی این محصول اشاره کنیم. این روتختی به صورت 6 تکه است. لحاف و روتشکی همراه با دو عدد رو بالشی و دو عدد کاور کوسن اجزای این روتختی هستند. وزن این روتختی حدود 4500 گرم است که نسبت به سایر نمونه ها بسیار سبک است و هنگام استفاده اصلا احساس سنگینی نمی کند.

سایز روتختی دونفره

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید روتختی دونفره سایز آن است. از آنجا که تخت های دو نفره در انواع سایزهای ۱۴۰*۲۰۰، ۱۶۰*۲۰۰، ۱۸۰*۲۰۰ و ۲۲۰*۲۰۰ طراحی و‌تولید می شوند در نتیجه انتخاب روتختی هم باید متناسب با سایز تخت باشد. برای هر کدام از سایزهای استاندارد تخت، روتختی هایی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید شده اند که متناسب با نوع دکوراسیون و سلیقه افراد بهترین مدل انتخاب می شود.

انتخاب طرح و رنگ روتختی دو نفره

جدای از سایز و ابعاد روتختی دو نفره باید روی طرح و رنگ مناسب هم تمرکز کنید. انتخاب اشتباه طرح و رنگ روتختی می تواند جلوه تخت را در بدترین حالت ممکن نشان دهد. می توانید بر اساس سلیقه ی خود طرح و رنگ صحیح را انتخاب کنید. طرح های روتختی در مدل های فانتزی، کلاسیک، ساده، مدرن و ... وجود دارند. وقتی طرح را انتخاب کردید می توانید پالت رنگی خود را تکمیل کنید.

البته امروزه بیشتر مدل ها موجود در بازار به صورت ست عرضه می شوند و طرح و رنگ هایی که به صورت ست طراحی می شوند کاملا تناسب را بین طرح و رنگ رعایت می کنند. بهترین رنگ و طرح روتختی دو نفره در صورتی جلوه زیبایی دارد که با رنگ فرش، کاغذ دیواری، پرده و ‌رنگ ‌تخت ست شود. البته باید دقت کنید که انتخاب شما شلوغ نباشد و از یک طیف رنگی یا رنگ های مکمل و ‌متضاد المان های مختلف را انتخاب کنید.

روتختی شیک دونفره 6 تکه

بهترین جنس و پارچه مناسب روتختی دو نفره

رو تختی شیک ۲ نفره از پارچه های مختلفی دوخته می شود. پارچه ی روتختی باید قابلیت نفوذ جریان هوا را داشته باشد و بدون حساسیت باشد. پارچه های پلی کتان انتخاب ایده آلی برای رو تختی دو نفره هستند. معمولا مدل هایی که با تور و ساتن دوخته می شوند برای روتختی عروس مناسب هستند و برای استفاده روزمره اصلا مناسب نیستند. حتی جنس های تور بعد از چند بار شستشو کیفیت و فرم ابتدایی خود را از دست می دهند. اما مدل های پلی کتان را می توان هم با دست و هم با ماشین لباسشویی شستشو داد و از کیفیت آن مطمئن بود.

جنس های روتختی دونفره باید به قدری راحت باشند که فرد موقع استفاده احساس آرامش داشته باشد.

جنس های نرم و لطیف در بین تولیدکنندگان روتختی با محبوبیت بالایی همراه است. از مهمترین ویژگی های یک جنس مناسب برای روتختی دو نفره می توان به عدم ایجاد حساسیت، عدم ایجاد حس گرگرفتگی و عرق کردن، عدم ایجاد الکتریسیته ساکن و ... می باشد. پارچه های نخی هم به دلیل داشتن ویژگی های عنوان شده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. البته پارچه های دیگری از قبیل پنبه، ابریشم، پلی استر، کتان و بامبو هم برای دوخت روتختی دو نفره بسیار پر کاربرد هستند.

کیفیت روتختی شیک دو نفره

تنها طرح و رنگ مناسب در انتخاب روتختی شیک دونفره دخیل نیستند. برای قشر زیادی از افراد کیفیت در درجه ی اول انتخاب است. هر چه طرح و رنگ انتخابی زیبا و به روز باشد اما کیفیت کار پایین باشد قطعا بعد از یکبار شستشو غیر قابل استفاده می شود و هزینه ای که بابت ان پرداخت شده ضرر محسوب می شود. روتختی های ارزان و بی کیفیت عملا بی استفاده هستند.

در روتختی های امروزی از الیاف با کیفیت استفاده می شود. همچنین جنس پارچه استفاده شده ترک است. برخی از کالاهای نامرغوب و ارزان از پارچه های بی کیفیت و الیاف بازیافتی در ساخت آن استفاده شده است. در نتیجه مواظب باشید که کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید.

نحوه شستشوی روتختی شیک دو نفره

اگر بخواهید روتختی شیک دونفره طول عمر مفید خود را داشته باشد باید با نحوه استفاده از آن ‌ و از همه مهمتر نحوه شستشوی آن آشنا باشید. هر پارچه ای یک دستور شستشوی خاص دارد. به طور مثال روتختی های پلی کتان قابلیت شستشوی دستی و ماشینی با دمای ۳۰ درجه را دارند. روی توضیحات تمامی روتختی ها راهنمای شست و شو و درجه حرارت اب مناسب درج شده است.

  • بیشتر جنس هایی که برای جنس روتختی استفاده می شوند باید با آب ولرم رو به سرد شسته شوند با این کار الیاف پارچه آسیب نمی بیند.
  • درجه حرارت مناسب برای شستشوی انواع روتختی ها
  • حدود ۳۰ الی ۴ درجه است.
  • توجه داشته باشید که آب بسیار گرم یا مواد شوینده آنزیم دار باعث آسیب به روتختی می شوند.
  • روتختی هایی که در داخل آنها الیاف استفاده شده است را جداگانه خشک کنید از آویزان کردن و چلاندن روتختی های الیاف خودداری کنید.

 

مشخصات

جنس
پلی کتان
ابعاد
بسته بندی 25*70*50 سانتی متر
وزن
4500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد پارچه
6 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp