روتختی دخترانه السا و آنا

روتختی دخترانه السا و آنا

روتختی دخترانه السا و آنا تک نفره مشتمل بر لحاف و روتشکی همراه با رو بالشی و کاور کوسن از جنس پلی کتان خنک با نفوذ جریان هوا ضد حساسیت
______
مشخصات فنی:
جنس : پلی کتان
تعداد : 4 تکه
شامل : روکش لحاف , روبالشتی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
ضمانت : دو سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rp010
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان ۱۱%
قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

روتختی دخترانه السا و آنا

روتختی دخترانه السا و آنا تک نفره با طرحی قابل پسند و پر طرفدار برای دختران عزیز شما می باشد. این محصول مشتمل بر لحاف و روتشکی همراه با دو رو بالشتی و کاور کوسن می باشد که ست کامل تختخواب شما را پوشش می دهد. جنس محصول از پلی کتان خنک با نفوذ جریان و  هوا ضد حساسیت می باشد که دارای کیفیت بالا و با رنگی ثابت می باشد و خیال شما را از بابت خرید راحت نگه می دارد.

این روتختی دخترانه دارای دو سال گارانتی می باشد و که د رکل وزنی حدود 3500 گرم را دارد و بسیار سبک و مناسب اتاق فرزند شما می باشد.

روتختی دخترانه النا و السا

همچنین توصیه می شود که برای شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه انجام شود.

شما می توانید با توجه به سلیقه خود از محصولات روتختی فروشگاه ما خرید نمایید و محصول خود را در کوتاهترین زمان درب منزل خود دریافت نمایید. در صورتیکه در تهران اقامت داشته باشید این ارسال توسط پیک ویژه خانه شما ارسال می شود و در شهرستان ها بصورت پس کرایه ارسال می شود.

مشخصات

جنس
پلی کتان
ابعاد
بسته بندی 25*65*45 سانتی متر
وزن
3500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد
4 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp