تشک طبی فنری رویال آسمان

تشک طبی فنری رویال مدل آسمان Mattress

تشک فنری آسمان طبی فنری، پارچه پفکی دارای 2 پد در طرفین و پارس فوم در زیر و روی تشک لازم به ذکر است که این تشک دارای تضمین کیفت محصول 36 ماهه می باشد. خرید و ثبت سفارش تنها در سایت خانه شما
______
مشخصات فنی :
نوع تشک : طبی فنری
مناسب برای : افراد زیر 100 کیلوگرم
ضمانت : 36 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: aseman5
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تشک طبی فنری آسمان

تشک فنری آسمان، برای استفاده در اتاق خواب شما مناسب است. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این تشک، شما می توانید خوابی آرام و راحت داشته باشید. این تشک طبی، مناسب برای افراد زیر 100 کیلوگرم است و با ارتفاع 24 سانتیمتر، ارتفاع بسیار مناسبی برای یک تشک دارد.

ویژگی های تشک فنری آسمان

تشک طبی فنری رویال آسمان، با داشتن فنرهای تقویت شده با 3 پل ام در هر طرف و فریم کامل، از پایداری و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین، دیواره های آن با فوم 3 سانتیمتر پر شده اند که باعث ایجاد حس نرمی و راحتی برای خواب شما خواهد شد. موکت ترموفلت 1000 گرم و پد در طرفین تشک، باعث ایجاد حس گرمای خواب برای شما خواهد شد. همچنین، وجود کپسول تهویه هوا در این تشک، باعث ایجاد هوای تازه و سرد در تشک شما خواهد شد و باعث افزایش راحتی خواب شما خواهد شد.

با توجه به مزایای بسیاری که تشک فنری آسمان دارد، می توانید به راحتی خوابی آرام و راحت داشته باشید و از آن لذت ببرید. همچنین، این محصول دارای گارانتی 36 ماهه است که به شما اطمینان خاطر برای خرید و استفاده از آن را می دهد.

تشک طبی فنری آسمان

نکات مهم در نگهداری تشک ها

برای نگهداری از تشک فنری آسمان، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

  1. استفاده از شوینده‌های مناسب: برای پاک کردن و لکه‌بری تشک فنری آسمان، بهتر است از شوینده های مناسب استفاده کنید. همچنین، می توانید از آب و سفید کننده های خنثی نیز استفاده نمایید.
  2. استفاده از کاور تشک: برای تمیزی و محافظت از تشک، بهتر است از کاور تشک استفاده کنید. این کار باعث جلوگیری از نفوذ مایعات و ذرات آلودگی به داخل تشک می شود.
  3. تعویض مکرر کاور تشک: بهتر است کاور تشک را به صورت منظم تعویض نمایید تا از رطوبت و ذرات آلودگی جلوگیری شود.

خرید تشک فنری آسمان

برای خرید تشک فنری آسمان، می توانید به فروشگاه های مبلمان و تجهیزات خواب مراجعه کنید. همچنین، می توانید این محصول را از وب‌سایت خانه شما خریداری کنید. در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه های آنلاین و حضوری در ایران، تشک فنری آسمان را به فروش می رسانند.

قبل از خرید تشک فنری آسمان، بهتر است از ویژگی های آن آگاه شوید و اطمینان حاصل کنید که این تشک با نیازهای شما سازگار است. همچنین، بهتر است از فروشگاه های معتبر و با تجربه خرید کنید تا از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

مشخصات

مناسب برای
افراد زیر 100 کیلوگرم
سایر توضیحات
تشک طبی فنری
سایر توضیحات
پارچه پفکی الیاف 150 گرم / اسپان باند 17 گرم
سایر توضیحات
موکت ترموفلت 1000 گرم
سایر توضیحات
دارای پد درطرفین تشک
سایر توضیحات
دارای فنر تقویت شده با 3 پل ام در هر طرف و فریم کامل
سایر توضیحات
دیواره ها پر شده با فوم 3 سانتیمتر
سایر توضیحات
کپسول تهویه هوا
سایر توضیحات
ارتفاع 24 سانتیمتر
سایر توضیحات
تضمین کیفیت محصول 36 ماه
نظر های موجود
تشک فنری آسمان
در
خیلی خوبه و جنسش نرم و محکمه و توخالی نداره‌..ممنون از سایت خانه شما.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از خرید شما از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp