تشک فنری رویال پارچه پفکی بونل

تشک فنری رویال پارچه پفکی بونل Mattress

تشک فنری پارچه پفکی بونل طبی فنری، پارچه پفکی دارای 2 پد در طرفین و پارس فوم در زیر و روی تشک لازم به ذکر است که این تشک دارای تضمین کیفت محصول 48 ماهه می باشد. خرید و ثبت سفارش تنها در سایت خانه شما
______
مشخصات فنی :
ابعاد : قابل سفارش با ابعاد مختلف
نوع تشک : تشک طبی فنری
مناسب برای : افراد زیر 100 کیلوگرم
ضمانت محصول : 48 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: bunell
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تشک فنری پارچه پفکی بونل

تشک فنری پارچه پفکی بونل نمونه منحصر به فرد از کالای خواب است که با داشتن ویژگی های عالی و قابلیت های متفاوت خواب آرام و راحت را برای شما به همراه دارد. در طراحی و تولید این تشک از بهترین متریال با کیفیت استفاده شده که باعث ایجاد نرمی و لطافت خاصی در این کالا شده و در زمان خواب تمام تنش و اضطراب را از شما دور می کند.

اگر روزهای پر مشغله ای را می گذرانید می توانید با خرید تشک فنری پارچه پفکی بونل خواب راحت و اوقات استراحت بی دغدغه را به خود هدیه دهید. استقبال بی نظیر از این محصول سبب شد تا در نمونه های متفاوتی طراحی و تولید شود، برای مشاهده نمونه های دیگر و کسب اطلاعات دقیق درباره ویژگی ها و قیمت این محصول پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

ویژگی های تشک فنری پارچه پفکی بونل

امروزه مشغله های کاری زمان زیادی برای استراحت باقی نمی گذارد و تمام زمان استراحت افراد در خواب شبانه خلاصه شده؛ از این رو بهتر است که با خرید کالای خواب عالی، کیفیت خواب خود را افزایش دهید. تشک فنری پارچه پفکی بونل یکی از با کیفیت ترین تشک های موجود در بازار است که به دلیل داشتن ویژگی های فوق العاده یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که نسبت به محل خواب خود وسواس دارند.

در طراحی و تولید این تخت از پارچه پفکی که دو پد با کیفیت در ظرفیت آن وجود دارد، استفاده شده که نرمی و لطافت خاصی به همراه دارد. این تشک طبی حاوی فنر های تقویت کننده است که سبب شده حتی پس از استفاده طولانی مدت نیز حالت فنری خود را حفظ نماید، این فنر ها به شکل 3 پل m هستند و به طور کامل تخت را در برمیگیرند.

تشک فنری رویال پارچه پفکی بونل

ترمو فلت 1000 گرم، پارچه پفکی 150 گرم . اسپان باند 1 گرم از دیگر متریالی هستند که در تولید این تخت استفاده شده و باعث می شود تا خواب شما مملو از آرامش خیال باشد. ظاهر شیک و لوکس آن نمای خاصی به اتاق خواب شما خواهد داد؛ این تخت یک نفره ارتفاع 26 سانتی متری دارد و مناسب افراد سبک وزن و زیر 75 کیلوگرم است. از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود به دلیل داشتن کپسول هوا اشاره کرد که از فرم گیری تشک جلوگیری می کند، لازم به ذکر است که این محصول دارای تضمین کیفیت 48 ماهه است که به نوعی یک امتیاز به شمار می آید.

خرید تشک فنری پارچه پفکی بونل

کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب سبب شده تا تشک فنری پارچه پفکی بونل یه عنوان یکی از پرفروش ترین کالای خواب انتخاب شود. از ویژگی های متنوع و کاربردی این محصول می توان متریال با کیفیت آن اشاره کرد که به نوعی راز ماندگاری و محبوبیت آن به شمار می آید. استقبال بی نظیر از این کالا سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی تولید آن فعالیت نمایند، برای دیدن مدل های متفاوت این محصول می توانید به سایت خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

مناسب برای
افراد زیر 100 کیلوگرم
سایر توضیحات
تشک طبی فنری
سایر توضیحات
پارچه پفکی الیاف 150 گرم / اسپان باند 17 گرم
سایر توضیحات
موکت ترموفلت 1000 گرم
سایر توضیحات
دارای پد درطرفین تشک
سایر توضیحات
دارای فنر تقویت شده با 3 پل ام در هر طرف و فریم کامل
سایر توضیحات
دیواره ها پر شده با فوم 3 سانتیمتر
سایر توضیحات
کپسول تهویه هوا
سایر توضیحات
ارتفاع 26 سانتیمتر
سایر توضیحات
تضمین کیفیت محصول تا 48 ماه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp