آباژور کنار سالنی نسکافه‌ای

آباژور ایستاده رایکا مدل 3 پایه lampshade

آباژور ایستاده رایکا 3 پایه در ابعاد 150 در 50 با بدنه چوبی مدرن و زیبا مناسب برای فضای داخلی و رنگبندی متنوع شید.
______
مشخصات فنی :
ابعاد : ارتفاع حدود 150 سانتی متر
نوع سرپیچ لامپ : سرپیچ لامپ معمولی استاندارد
سایر توضیحات : مناسب برای دکوراسیون داخلی و مدرن
جنس بدنه : چوبی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: VRS02
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان ۲۰%
قیمت: ۱,۴۸۰,۰۰۰ تومان

معرفی آباژور کنار سالنی رایکا

آباژور کنار سالنی ایستاده رایکا

همونطور که میدانید نورپردازی صحیح در دکوراسیون منزل تاثیر مهمی دارد، ولی ما ایرانیان همیشه برای روشنایی سالن خود به لوستر های چهل چراغ بسنده می کنیم و از آباژور و سایر اکسسوری های روشنایی غافل میشویم، بدون آنکه فکر کنیم سالن منزل ما قرار نیست همیشه محفلی برای میهمانی ها با نور پردازی زیاد و پر زرق و برق باشد بلکه خانه ما قراره است محلی برای آرامش ما و خوانواده ما باشد که این آرامش با زیاده روی در استفاده از نورهایی با سبک قدیمی مثل لوستر ها از بین میرود!!

آباژور کنار مبلی چوبی رایکا

به عنوان مثال شما برای تماشای یک فیلم کنار خوانواده چگونه یک نور مناسب را تهیه میکنید؟ یا اگر بخشی از خانه شما نور کافی نداشته باشد چطور؟ شما میتوانید از یک آباژور به دو دلیل استفاده کنید، اولین دلیل اینکه یک آباژور میتواند به عنوان یک کالای تزیینی در منزل مورد استفاده قرار گیرد ولی دومین دلیل و اصلی ترین دلیل استفاده از آباژورها با نور مطلوب و مناسب است که میتواند باعث شود سالن یا هر فضایی از خانه به محلی خوب برای دستیابی به کمی آرامش تبدیل شود، کنار مبل راحتی برای مطالعه آخر شب و یا گوش کردن به یک موزیک آرام از نور مناسب آباژور استفاده کنید و یا حتی میتوانید بخشی از پذیرایی و یا اتاق خواب که نیاز به نور کمی دارد را روشن کند، حالا برای اینکه نور مناسب فضا خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود، تأمین کنید.

پایه چوبی آباژور ایستاده

باید در انتخاب آباژور در دکوراسیون دقت کنید چه نوع آباژوری برای فضای منزل شما مناسب است و اینکه آیا مدل آباژور با سبک خانه شما همخوانی دارد یا خیر؟

حالا یک خبر خوب این است که آباژور ایستاده رایکا یکی از آن دسته مدل هایی است که به صورت مدرن طراحی شده و به خاطر بدنه ظریف و 14 کالیته رنگی ساده و تک رنگی که برای این آباژور در نظر گرفته شده، شما عزیزان میتوانید با هر سلیقه ای آباژور ایستاده رایکا را در چیدمان منزل خود استفاده کنید.

آباژور کنار سالنی رایکا

عبور سیم از شیار طراحی شده داخل پایه این آباژور به صورت ماهرانه ای انجام شده است این موضوع باعث میشود شما هیچگونه سیمی از در آباژور ایستاده رایکا مشاهده نکنید و این امر ظاهری منظم و زیبا را برای این آباژور به ارمغان می آورد.

ابعاد آباژور رایکا 150 در 50 سانتی متر میباشد که کاملا به صورت استاندارد طراحی شده است و اصلا اهمیتی ندارد که فضای خانه شما بزرگ یا کوچک باشد، شما میتوانید با خیال راحت از فروشگاه خانه شما آباژور ایستاده رایکا را سفارش دهید و از طراحی زیبای آن کنار میز و یا کاناپه راحتی خود تزیین کنید، شما میتوانید در هر نقطه ای از اتاق نشیمن که احساس تاریکی یا یکنواختی دارید این اباژور را قرار دهید و آن قسمت را تبدیل به یک فضای زیبا تبدیل کنید.

مشخصات

ابعاد
150*50 سانتی متر
جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
1 عدد
وزن
2600 گرم
رنگ
دارای تنوع رنگی بالا در شید آباژور
نظر های موجود
آباژور
در
من این آباژور رو گرفتم رنگ سفیدش رو دو عدد ست گرفتم خیلی عالی زیبا و خوشگل هست خیلی هم با کیفیت هستن پر نور و جای کمی هم میگیره برای خونه خیلی مناسبه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خداروشکر که از آباژور راضی بودین مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
آباژور
در
سلام خیلی آباژور شیکی هست سه تا پایه داره ابعادش هم خیلی مناسب هست رنگ بندی متنوع هم داره خیلی هم جنس خوبی داره حتما توصیه میکنم تهیه کنید
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون که آباژور رو از سایت ما تهیه کردین مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
آباژور
در
خسته نباشید من نزدیک به ی سال هست که خریدم هنوزم مثل روز اول هست چوبش خیلی جنسش خوبه و کیفیتش عالی کلا شبا روشنه تو خونه نور خیلی خوبی داره واقعا ارزش خرید رو داره قیمت خیلی عالی و مناسب
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام خداروشکر که از کیفیت راضی بودین مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
آباژور
در
سلام روزبخیر الان این آباژور ایستاده رایکا رو موجود دارید قیمتش چقدر هست؟ رنگ چوبش ثابت هست یا میتونید رنگ چوب رو هم خودمون انتخاب کنیم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام به موجوده لطفا قیمت از داخل سایت چک کنید. رنگ چوب آباژور ثابته

0موافق 0مخالف
آباژور
در
سلام روز خوش من از این آباژور مدل رایکا میخوام دو عدد سفارش بدم رنگ کرم موجود دارید قیمتش هم امکان داره بگید ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام . سپاس بله رنگ کرم شید آباژور موجود هست.۱,۲۷۵,۰۰۰ قابل نداره

0موافق 0مخالف
آباژور
در
سلام روزبخیر خواستم بدونم قیمت این آباژور چقدر هست و اینکه لامپ آباژور خودمون باید تهیه کنیم یا اینکه همراه خوده آباژور هستش؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام قیمت سایت به روز هست و این آباژور تخفیف خورده ۱,۲۷۵,۰۰۰ تومان   خیر لامپ خودتون تهیه کنید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp