کنسول سفید ساده

کنسول سفید Consol

کنسول سفید با طراحی ساده و مینیمال در ابعاد مناسب و رنگبندی متنوع در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 60 سانتی متر
طول : 90 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
سایر توضیحات : قابل سفارش با بدنه ام دی اف

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2341412
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۸۵۷,۰۰۰ تومان

کنسول سفید

در چند سال اخیر استفاده از کنسول ها در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب و مدل های مختلفی از این محصولات به بازار وارد شده اند. کنسول سفید یکی از این مدل های محبوب است که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

 اگر به فکر اضافه کردن یک کنسول به فضای زندگی خود هستید، خرید کنسول سفید می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در ادامه با بیان ویژگی های این کنسول شما را درباره این موضوع مطمئن می کنیم.

ویژگی های کنسول سفید

در این بخش برخی از ویژگی های یک محصول که در خرید، مشتریان به آن بیشتر توجه می کنند را بازگو کرده ایم. این ویژگی ها عبارت اند از:

ویژگی های زیبایی شناختی

همه ما در انتخاب یک محصول در مرحله اول به زیبایی آن توجه می کنیم. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید این کنسول از زیبایی چیزی کم ندارد و به راحتی می تواند در منزل شما به یک نقطه کانونی تبدیل شود.

کنسول سفید

جنس کنسول سفید

بعد از اینکه طراحی محصول مورد پسند خریدار واقع گشت، سوال بعدی در رابطه با جنس مطرح می شود. جنس رابطه مستقیم با کیفیت و طول عمر کنسول دارد؛ یعنی اگر جنس عالی باشد، کیفیت و طول عمر نیز تضمین شده است. در رابطه با جنس کنسول مورد بحث گفتینست که جنس بدنه آن از نئوپان با روکش ملامینه درجه یک می باشد اما خبر خوب اینکه بنا به در خواست شما عزیزان قابل سفارش و ساخت با بدنه ام دی افی نیز است.

ابعاد

سومین مورد مورد توجه در خرید یک محصول ابعاد آن است. همه افراد باید در خرید به ابعاد کنسول دقت داشته باشند تا آن را متناسب با فضایی که می خواهد قرار دهند انتخاب کنند. در همین راستا باید بگوییم اندازه ارتفاع، طول و عرض کنسول سفید به ترتیب عبارت است از 60، 90 و 30 سانتی متر و وزن آن نیز 19 کیلوگرم است. این اندازه ها برای یک کنسول یک ابعاد استاندارد می سازند.

رنگ بندی

شاید اینگونه فکر کنید که این کنسول تک رنگ بوده و فقط در رنگ سفید به بازار عرضه می شود؛ اما اینگونه نیست! این محصول نیز دارای رنگبندی است و شما میتوانید آن را در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره سفارش دهید.

خرید

در نهایت کنسول سفید دارای 2 درب و دو طبقه برای قرار دادن لوازم دکوری بر روی آن است. 4 پایه چوبی نیز در آن طراحی گشته که باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. این کنسول مناسب برای دکوراسیون های مدرن و به دلیل چوبی بون آن برای دکوراسیون های کلاسیک نیز مناسب است. برای خرید این محصول جذاب کافی است سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید!

مشخصات

ارتفاع
60 سانتیمتر
عرض
30 سانتیمتر
طول
90 سانتیمتر
سایر توضیحات
قابل سفارش با بدنه ام دی اف
جنس بدنه
ملامینه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp