لوستر مدرن اس ام دی سه طبقه مستطیل

لوستر اس ام دی سه طبقه مستطیل light

لوستر SMD سقفی مدرن مستطیل ماد 3 طبقه 20x40 و 30x60 و 40x80 سانتی‌متر با کمترین مصرف برق و روشنایی زیاد با نور رنگ مهتابی و خورشیدی و قابلیت تنظیم ارتفاع
______
مشخصات فنی:
ابعاد : 20X40 - 30X60 - 40X80
رنگ بدنه : نقره ای
جنس بدنه : آلومینیوم
نور : سه حالته
ریموت : دارد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: nr305
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱%
۳,۱۲۵,۰۰۰ تومان

معرفی لوستر اس ام دی سه طبقه مستطیل

لوستر مدرن SMD سقفی مدرن مستطیل ماد 3 طبقه 20x40 و 30x60 و 40x80 سانتی‌متر با کمترین مصرف برق و روشنایی زیاد با نور رنگ مهتابی و خورشیدی و همچنین ترکیبی، یک انتخاب عالی برای انواع فضاها می باشد.

روشنایی این لوستر با استفاده از ریموت و همچنین نرم افزار موبایل قابل تنظیم می باشد که دارای دوام بالا و طول عمر بالایی می باشد. همچنین درضورت آسیب دیدن ال ای دی های این لوستر قابلیت تعویض آنها وجود دارد.

لوستر اس ام دی سقفی ماد 3 طبقه مستعطیل

با توجه به طراحی این نوع لوسترها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارید، همچنینبا توجه به وجود سیم ها متصل به لامپ ها می توانید حالت ایستادگی این لامپ ها را با توجه به سلایق خود تغییر دهید.

وجود سه طبقه لامپ در این لوستر می تواند روشنایی محیط شما را تضمین کند و بدلیل مصرف بسیار پایین آن نیازی به نگرانی برای این مورد را ندارید. از این لوستر می توانید برای انواع فضاها از جمله اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و غیره استفاده نمایید.

لوستر مدرن سقفی 3 طبقه مستعطیلی

ارسال در فروشگاه خانه شما برای شهر تهران با پیک ویژه خانه شما و برای شهرستان ها بصورت پس کرایه با پست می باشد.

در صورت خرید این لوستر می توانید تجربیات خرید خود را جهت هر چه بهتر شدن کیفیت محصولات و مشارکت در خرید سایر مشتریان، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مشخصات

ابعاد
80*40 60*30 40*20
جنس بدنه
آلومینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp