مینی پی سی

مینی پی سی چهار هسته ای (D100 (Mini PC mini pc

مینی پی سی چهار هسته ای ویندوز 10 به همراه پورت USB VGA HDMI.....سی پی یو AMD چهارهسته ای ویندوز 10 با قابلیت نصب ویندوز 7 و 8 هارد SSD 128 GB حافظه رم 4GB کارت گرافیک HD 8250 Radeon دارای WIFI و پورت LAN خروجی VGAوHDMI 6 پورت USB

کد کالا: d100
۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

امروزه تکنولوژی برای کوچک کردن وسایل الکترونیکی به یک مد تبدیل شده است.این مد به دنیای کیس های کامپیوتری نیز راه پیدا کرده و کیس های قدیمی که قسمتی از فضای میز کار را میگرفت جای خود را به کیس های کوچک داده تا با همان قدرت و سرعت تجربه کار لذت بخشی را برای شما به ارمغان میاورد.

مینی پی سی

هارد اس اس دی به کار رفته در این سیستم بر خلاف هاردهای قدیمی و دیسکی امکان از دست دادن اطلاعات بر اثر جابجایی و ضربه را غیر ممکن میسازد و به شما این اطمینان را میدهد که اطلاعات شما در فضای امن ذخیره میشود.

 وجود پورت های متنوع و همچنین ابعاد مناسب این مینی پی سی باعث میشود نیاز ها شما را به بهترین شکل ممکن رفع نماید.

mini pc

وجود پایه نگهدارنده داخل جعبه این کامپیوتر این امکان را به شما میدهد تا به راحتی کیس را پشت مانیتور خود بسته و از فضای موجود در میز کار خود به نحو احسنت استفاده نمایید.

هولدر

 

مشخصات

ابعاد
17 در 16 به عمق 4 سانتیمتر
وزن
1کیلوگرم
جنس قاب
فلزی
وزن
سی پی یو AMD چهارهسته ای،ویندوز 10 با قابلیت نصب ویندوز 7 و 8، هارد SSD 128 GB، کارت گرافیک HD 8250 Radeon، دارای WIFI و پورت LAN، خروجی VGAوHDMI؛ 6 پورت USB،
مناسب برای
بیمارستان و بانک ها و تمام مراکز عمومی جهت سیستم های نوبت دهی و نظر سنجی و یا اطلاع رسانی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp