کیوسک لمسی ساینا

استند لمسی ساینا مدل SAINA-T32

استند لمسی ساینا با صفحه نمایش 32 اینچی به دلیل طراحی مشابه با گوشی ها موبایل و نسبت تصویر مشابه این دستگاه را به یک موبایل با صفحه نمایش با کیفیت و غول پیکر تبدیل کرده،استند لمسی ساینا مناسب برای نمایش اپیلیکیشن و وب سایت و نمایش محصولات شما در محل کار و یا نمایشکاه ها میباشد.

(اختیاری)
(اختیاری)

کد کالا: نمایشگر لمسی ساینا 32 اینچ
۵۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرکت دی تک سیستم مفتخر است محصول جدید خود، اینفودسک لمسی SAINA SG-T32 را معرفی نماید. استند های لمسی دی تک سیستم در سایز 32 اینچ به صورت لمسی با بدنه فلزی و رویه پلکسی با ظاهری زیبا و محکم در داخل ایران ساخته میشود. پنل تصویری کره ای به کار رفته در این سینگیج از کیفیت بالا و وضوح تصویر بی نظری برخوردار است. اینفودسک های لمسی برای استفاده در نمایشگاه ها و غرفه داران جهت معرفی محصولات خود به صورت انیمیشن، تصویری و صوتی بسیار کاربردی می باشد. همچنین به دلیل وجود سیستم عامل ویندوز و یا اندروید در این محصول شرکت هایی که دارای اپلیکیشن اختصاصی برای محصولات خود هستند میتوانند با نصب این اپلیکیشن ها بر روی ساینا مخاطبان بیشتری را جذب نمایند.

استند لمسی دیتک سیستم

کیوسک لمسی ساینا از سری کیوسک های لمسی  شرکت دی تک سیستم دارای مانیتور 32اینچ از سری جدید محصولات این شرکت میباشد که به همراه یک صفحه تاچ صنعتی علاوه بر کیفیت عالی و کاربردی در تمامی شرایط محیطی و کاربری استحکام کافی در برابر ضربه را نیز دارا میباشد. بدنه این کیوسک ها از ورق فلزی 1.5 میلیمتری به همراه رنگ کوره الکترواستاتیک میباشد.

وب کیوسک لمسی روماک مناسب برای سیستم های نوبت دهی و اطلاع رسانی با ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالا به همراه بدنه تمام فلزی و نمایشگر لمسی صنعتی ضد ضربه با قابلیت نصب پرینتر و بارکدخوان محصول با کیفیت از شرکت دیتک سیستم می باشد.

تصویر درخشان با قبلیت تاچ:

پنل تصویر مورد استفاده در کیوسک ها از نوع بسیار با کیفیتIPS و مقاوم در برابر ضربه به صورت صنعتی و تشخیص 10 نقطه همزمان در هنگام لمس صفحه بدون نیاز به فشار با قبلیت تشخیص بسیار دقیق میباشد.کیفیت تصویر Full HD بکار رفته در این وب کیوسک لذت کار با آن را چندبن برابر کرده و خوانایی خوبی حتی در محیط های پرنور ایجاد مینماید.

رزویشین

پرینتر حرارتی:

پریینتر های حرارتی موجود در کیوسک ها از برندهای معتبر به همراه گارانتی شرکت دیتک سیستم با قابلیت سرعت چاپ 150 میلیمتر بر ثانیه و برش دهنده خودکار میباشد.این نوع پرینتر بدون نیاز به جوهر رنگ با استفاده از حرارت وسیله ای مقرون به صرفه برای چاپ اطلاعات بر روی رول های کاغذی با عرض 80 میلیمتری میباشد.

پرینتر

کامپیوتر صنعتی:

هسته مرکزی کیوسک ها مجهز به کامپیوتر صنعتی فن لس بدون نیاز به تهویه هوا با قبلیت کار به صورت 24 ساعته در طول هفته میباشد.وجود پورت های متنوع و هچنین قابلیت اتصال به اینترنت و شبکه داخلی به صورت بیسیم مصرف بسیار پایین برق از نکات بارز سیستم های مورد استفاده در کیوسک های لمسی دیتک سیستم میباشد. هارد  اس اس دی به کار رفته در این سیستم بر خلاف هاردهای قدیمی و دیسکی امکان از دست دادن اطلاعات بر اثر جابجایی و ضربه را غیر ممکن میسازد و به شما این اطمینان را میدهد که اطلاعات شما در فضای امن ذخیره میشود.

mini pc

 

 

نمایشگر لمسی

مشخصات

ابعاد
ارتفاع 170/ عرض 53/ ضخامت 12
وزن
45 کیلوگرم
جنس قاب
فلزی
سایر توضیحات
صفحه نمایش 32 اینچ لمسی صنعتی،سیستم عامل اندروید/ویندوز با 4گیگ رم و هارد SSD، سی پی یو A60/1450 چهار هسنه ای،پورت USB و LAN با قابلیت اتصال به شبکه بیسیم
مناسب برای
بیمارستان و بانک ها و تمام مراکز عمومی جهت سیستم های نوبت دهی و نظر سنجی و یا اطلاع رسانی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp