جلو مبلی افرا

میز جلو مبلی افرا

میز جلو مبلی افرا دارای رنگبندی متنوع، قابل سفارش در جنس بدنه ملامینه و ام دی اف میباشد، ابعاد آن 48*110*70 سانتیمتر است.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5452534
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۰۱۶,۰۰۰ تومان

میز جلو مبلی افرا

میز جلو مبلی افرا دارای دو کشو با دستگیره های لوزی شکل استیل میباشد کشو این میز دارای عمق مناسب میباشد و برای قرار دادن ظروف شکستنی، ظرف شکلات برای اینکه دور از دسترس کودکان باشد و خیلی از وسایل دیگر که نمیخواهید دیده شوند را میتوانید در کشو قرار دهید، و این میز دارای دو طبقه دکوری نیز برای قرار دادن لوازم تزئینی مثل مجسمه، گلدان های کوچک و ... می باشد.

جلو مبلی افرا

در قسمت پشت آن نیز 4 طبقه برای قرار دادن لوازم دکوری و یا هر وسیله ای بنا به سلیقه شخصی خودتان که چه وسایلی را روی آن قرار دهید است، این میز جلو مبلی بسیار جا دار است و در ابعاد استاندارد ساخته شده است، ارتفاع این میز 48، طول آن 110 و عرض 70 سانتی متر میباشد، این کالا دارای 4 پایه کوچک استیل است، اگر شما در منزلتان مبلمان، میز تلویزیون و یا جاکفشی با پایه استیل دارید گزینه مناسبی برای خرید میباشد.

جلو مبلی جدید

جنس بدنه و رنگبندی

جنس بدنه میز جلو مبلی افرا نئوپان با روکش درجه یک و ضد خش ملامینه است اما شما می توانید این محصول را با بدنه MDF نیز سفارش دهید.

رنگبندی بدنه این کالا دارای تنوع بسیار زیادی میباشد این محصول در رنگ سفید، قهوه ای، مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و اگر رنگ مد نظرتان در قسمت انتخاب رنگ نیست می توانید از طریق گفتگوی آنلاین سایت و یا واتسپ رنگ مد نظرتان را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

جلو مبلی

زمان تحویل و نحوه ارسال کالا

زمان تحویل این کالا برای تهران و شهرستان حداکثر 3 روز کاری میباشد، سفارشات تهران با پیک مخصوص خانه شما ارسال میشود هزینه ارسال آن رایگان است و ارسال برای شهرستان با باربری انجام می شود و هزینه ارسال ارسال به عهده مشتری و درب منزل پرداخت خواهد شد.

مشخصات

ارتفاع
48 سانتی متر
طول
110 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
جنس
ام دی اف و ملامینه
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، قهوه ای و سایر رنگ ها
سایر توضیحات
دارای دو عدد کشو و دو طبقه برای قرار دادن لوازم دکوری، ارسال به سراسر کشور، فروش مستقیم از تولیدی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp