متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون

میز تلویزیون چوبی stand TV 010

میز تلویزیون چوبی شیک ارزان با روکش ملامینه و ظاهری شیک و جذاب در رنگ های مختلف

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون چوبی مناسب دکوراسیون کلاسیک یا مدرن ؟

برخلاف تصور اکثریت میز تلویزیون چوبی میتواند هم برای دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک انتخاب مناسبی باشد میز تلویزیون های کنده کاری شده مجلل تر به نظر میرسد اما میز های ساده ی مدرن جذابیت خاص خود را دارند برای انتخاب صحیح میز تلویزیون شما باید قبل از هر چیز به رنگ آن میز توجه کنید زیرا ست بودن با فضای اطراف و محیط نکته ی بسیار مهم برای انتخاب یک میز مناسب سالن شماست و بعد از آن نوبت به انتخاب طول ابعاد میز میرسد پس در موقع خرید به طول میز حتما توجه فرمایید میز های با طول 140 مناسب تلویزیون های تا 55 و یا حتی تا 65 اینچ میباشد اما برای تلویزیون 65 اینچ بهتر است طول تلویزیون و پایه را بررسی نمایید از دیگر نکات مهم انتخاب میز تلویزیون میتوان به پایه دار بودن یا نبودن آن توجه کرد که اگر مبل های پایه دار استفاده میکنید بهتر است از میز پایه دار و اگر مبل های بدون پایه نیز دارید از میز تلویزیون بدون پایه استفاده نمایید.

به اعتقاد اکثر طراحان داخلی منازل میز تلویزیون خانه پیشونی خانه است !

در هنگام ورود مهمان به خانه_شما و یا اکثر زمانی که خانواده دور هم جمع هستند زمانی زیادی را جلوی تلویزیون میگذرانند و به این خاطر توجه زیادی به میز آن و فضای اطراف و رو به رو دارند پس برای خرید میز تلویزیون خود بهترین را انتخاب نمایید چرا که پیشونی خانه ی شما میز تلویزیون شماست!

میز تلویزیون های دیواری و شیشه ای انتخاب های مدرن به حساب می آیند و اگر طراحی مدرن با فضای سبکی ساده و مدرن دارید میتوانید از این دسته میز ها انتخاب نمایید هر چند که میز دیواری نصب و جابه جایی را دشوار میکند اما زیبایی خاص خود را دارد و فضای شما را کمی بزرگ تر نشان میدهد.

این میز تلویزیون از جنس چوب با روکش ملامینه و لبه پی وی سی هست که از دوام بالایی برخوردار میباشد و طول صفحه رویی میز 140 سانتی متر میباشد که مناسب تلویزیون های 32 تا 60 اینچ است. در یک طرف میز کشو و در طرف دیگر درب مگنتی (فشاری و بدون دستگیره) است و همینطور دارای دو طبقه مجزا برای گیرنده دیجیتال و  دستگاه های پخش دیگر نیز میباشد. شما عزیزان میتوانید به راحتی از طریق سایت رنگ مورد نظر خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

طول
140 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
پایه
دارد
جنس بدنه
ملامینه درجه یک ضدخش با لبه پی وی سی
سایر توضیحات
یک طرف کشو و طرف دیگر درب مگنتی (فشاری بدون دستگیره)
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
whatsapp