مجسمه دکوری زرافه

مجسمه دکوری زرافه Giraffe

مجسمه دکوری زرافه جفتی از جنس پلی استر با ارتفاع 47 سانتیمتر در رنگ های مختلف

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 225
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶۳۰,۰۰۰ تومان

مجسمه دکوری زرافه با جزئیات پیچیده و پر جنب و جوش است.

این مجسمه زرافه جذابیت های وحشی را به سمت داخل خانه شما به ارمغان می آورد.مجسمه های کوچک زرافه با طراحی طبیعی را می توانید به عنوان یک قطعه برای هر اتاق خانه استفاده کنید.

همچنین  مجسمه ای ایده آل به عنوان یک هدیه برای عاشقان حیوانات است. مجسمه های زرافه از مواد پلی استر با کیفیت خوب ساخته شده اند. ایده آل برای دکوراسیون همه موسسات و در بیشتر موارد مانند کلوپ ها و هتل ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. هدیه خانوادگی ایده آل: در فرهنگ سنتی چینی ، زرافه نوعی حیوان است که نشان دهنده زیبایی و خوشبختی است.  مجسمه دکوری زرافه فوراً هر فضایی را بلند می کند و باعث می شود تا شگفت انگیز به نظر برسد. این قطعه مصنوعی کاملاً مناسب است تا درخشش به میز اداری شما بدهد ، عالی برای نگه داشتن در محل پذیرش و تزیین محل لابی یا سالن شما میباشد. این قطعه برای تزئین فضاهای منزل مانند اتاق خوابها ، اتاقهای نشیمن و ناهار خوری بسیار مورد پسند است زیرا از بسیاری جهات قابل استفاده است و می توان در فضاهای مختلف آن قرار داد. می توانید سه یا چهار قطعه را با هم جفت کنید و آنها را در نزدیکی یک لامپ زیبا قرار دهید یا آنها را در اطراف گیاهان سرپوشیده یا میز قهوه خود قرار دهید.

مجسمه دکوری زرافه

 

 

 

مشخصات

ارتفاع
47 cm
عرض
16 cm
طول
30 cm
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و کافی شاپ
نظر های موجود
NoTitle
در
کیفیت مجسمه سفارش دادم عالی بود وزنش خیلی خوبه

البته باید یه تشکر ویژه هم از خانه ی شما بکنم، چون سه شنبه عصر سفارش دادم و وقتی چهارشنبه صبح گفتم که من عجله دارم برای تحویل، چهارشنبه ظهر دم درب خونه بدستم رسید. ارسال عااااالی
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp