مجسمه ببر گرافیکی

مجسمه ببر گرافیکی

مجسمه پلی‌استر ببر گرافیکی در ابعاد 44 در 10 سانتی‌متر با ظاهری مدرن و زیبا در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و برنزی.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 163
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۶۵۰,۰۰۰ تومان ۹%
قیمت: ۵۹۰,۰۰۰ تومان

ایده‌های طراحی دکوراسیون منزل با مجسمه‌های گرافیکی       

خرید وسایل دکوری و تزئینی یکی از مسائل بسیار مهم برای اکثر بانوان است. بانوان معمولا به این نوع اجناس علاقه‌ی خاصی دارند. خرید مجسمه‌ی تزئینی یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که آن‌ها برای ایجاد تغییر در محیط منزل از آن استفاده می‌کنند.
ایده‌هایی که به وسیله‌ی این مجسمه‌های کوچک برای جلوه دادن به محیط می‌توان ایجاد کرد بسیار زیاد است، انتخاب مجسمه‌های دکوری و تزئینی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، سبک دکوراسیون منزل و یا محل کار شماست. 
در سبک طراحی مدرن، همه‌ی اجزا و لوازم خانه به گونه‌ای طراحی می‌شوند که در ساده‌ترین فرم و کمترین حجم ممکن، بیشترین مفهوم را به مخاطب القا کنند، در این سبک به جای استفاده از مجسمه‌های خیلی بزرگ از مجسمه‌های کوچک و تزئینی به صورت خلاقانه استفاده می‌شود. استفاده از این مجسمه‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن کاملا متفاوت است. شما می‌توانید از آن‌ها در سالن پذیرایی، میز اتاق و کنسول، میز ال سی دی و حتی روی شلف دیواری استفاده کنید. 
مجسمه‌های دکوری دارای طرح و شکل‌های متنوع و گوناگونی می‌باشند که باید با محیط و فضای خانه و یا حتی اتاق شما هماهنگی و همخوانی داشته باشند تا زیباترین جلوه را داشته باشند، تنوع بین مجسمه‌ها آنقدر زیاد است تا هر شخصی می‌تواند با توجه به سبک مورد علاقه‌اش، اقدام به خرید مجسمه تزئینی نماید. 
فروشگاه خانه شما انواع مجسمه‌های دکوری، تزئینی و فانتزی را ارئه می‌دهد که با خرید آن می‌توانید محیطی شیک در خانه خودتان ایجاد کنید، در خرید مجسمه‌های تزئینی و دکوری، طرح حیوانات یکی از محبوب‌ترین نوع وسایل دکوری امروزی به شمار می‌آیند زیرا خیلی راحت با سایر لوازم منزل ست می‌شود و می‌توانید این مجسمه‌ها را به صورت تکی یا جفتی در جاهای مختلف خانه قرار دهید.
مجسمه پلی‌استر ببر گرافیکی در ابعاد 44 در 10 سانتی‌متر با ظاهری ساده و در عین حال زیبا، می‌تواند یک انتخاب مدرن برای خانه شما باشد.
مجسمه دکوری ببریکی از موادی که در ساخت بسیاری از مجسمه‌ها استفاده می‌شود، پلی‌استر است.، پلی‌استر نوعی الیاف طبیعی است که به آن رزین پلی‌استر نیز می‌گویند. مجسمه رزین پلی‌استر بسیار محکم و بادوام بوده، همچنین رنگ این مجسمه‌ها در برابر نور تغییر نمی‌کند و حتی مجسمه‌های ساخته شده از پلی‌استر قابل شستشو هستند.

 فروشگاه خانه شما سعی دارد تا بهترین و باکیفیت ترین مجسمه های گرافیکی را با مناسب‌ترین قیمت در جنس و رنگ‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

مشخصات

جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و کافی شاپ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp