مبل نمدی تک و دونفره

مبل نمدی عشاق wicker furniture

مبل نمدی عشاق با کیفیت صادراتی میباشد که در مقابل تابش خورشید و رطوبت بسیار مقاوم است و تغییر رنگ و پوسته پوسته نمیشود و قابلیت شستشو دارد
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمر
سایر : مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی

وضعیت کالا: موجود در انبار
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

مبل نمدی عشاق

امروزه انواع مبل‌ها ساخته شده‌اند که به‌کارگیری آن‌ها متناسب با فضای خانه و نوع دکوراسیون آن یکی از کارهای بسیار سخت به شمار می‌رود. برای این کار اولاً باید شما با انواع مبل‌ها آشنا باشید و دوما آن را طوری انتخاب کنید که با سایر اجزای منزل ست شود.

همچنین در حال حاضر علاوه بر مطرح بودن طراحی فضاهای داخلی، دکوراسیون فضاهای خارجی نیز مطرح است. به همین دلیل برخی افراد نیز به دنبال به کاربردن مبل‌های متناسب با فضای باغ، حیاط یا فضای بیرونی کافه‌هایشان هستند.

در ادامه مطلب از سایت خانه شما به معرفی نوعی مبل به نام مبل نمدی عشاق می‌پردازیم که می‌توان از آن در تمامی فضاها استفاده کرد. آشنایی با خصوصیات و ویژگی‌های این مدل مبل به شما کمک می‌کند تا در انتخاب آن دچار اشتباه نشده و راحت‌تر بتوانید به خرید آن دست بزنید.

مبل پلیمری مدل نمدی عشاق

ویژگی‌های مبل نمدی عشاق

در ابتدا لازم میدانیم شما را با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مبل آشنا کنیم تا همان‌طور که گفته شد بتوانید با آگاهی از آن‌ها در انتخاب خود مصمم‌تر باشید. این ویژگی‌ها به شرح ذیل‌اند:

اولاً اینکه کیفیت مبل نمدی عشاق به‌گونه‌ای بالا است که حتی می‌توان از آن برای صادرات نیز استفاده نمود؛ به عبارت دیگر این نوع مبل، کیفیت صادراتی دارد. همچنین این مبل‌ها به دلیل مقاومتی که در برابر نور خورشید و رطوبت دارند، می‌توانند برای استفاده در محیط‌های خارجی بسیار مناسب باشند. چون کیفیت آن‌ها در مقابل این موارد حفظ شده و از تغییر رنگ و پوسته‌پوسته شدن محفوظ هستند.

دومین ویژگی بارز مبل نمدی مدل عشاق، داشتن قابلیت شست‌وشوی آن است. به همین علت اگر این مبل در اثر استفاده دچار لکه یا هر نوع کثیفی دیگر شد به راحتی شسته شده و همچون روز اول می‌درخشد. داشتن رنگ‌بندی‌های متنوع نیز آپشن مثبت دیگری برای مبل نمدی به‌حساب می‌آید. چون به راحتی قابلیت ست شدن با هر فضایی را دارا است.

ابعاد و جنس مبل نمدی عشاق

مبل نمدی نوع عشاق در ابعاد 75*70*79 سانتی‌متر ساخته می‌شود. همین ابعاد نیز موجب می‌شوند برای فضاهای مثل کافه‌ها بسیار مناسب باشد. همچنین جنس بدنه این مدل مبل از پلیمر درجه‌یک بوده و کیفیت بالای آن نیز دقیقاً به همین دلیل است. پایه‌های مبل نیز چوبی هستند. اگر خاطرتان باشد در بخش فوق به داشتن قابلیت شستشوی مبل نمدی اشاره کرده بودیم. این قابلیت به دلیل جنس این مدل است؛ چون بخش‌های چوبی و نمدی آن به راحتی جدا شده و می‌توانند در هر محیطی شسته شوند.

مبل پلیمری دو نفره مدل نمدی عشاق

 مبل نمدی عشاق مناسب برای چه محیط‌های است؟

این مدل مبل به طور کلی مناسب برای استفاده در  فضاهای مدرن و شیک مناسب است. همچنین افراد می‌توانند آن را در محیط‌های همچون تراس و بالکن، باغ داخل پاسیو و رستوران‌های فضای باز به کار بگیرند.

خرید مبل نمدی عشاق

برای خرید این مبل نرم و راحت شما می‌توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید. در این سایت قابلیت انتخاب رنگ‌های متنوع برای این مدل وجود داشته و همچنین شما می‌توانید آن را در دو سایز متفاوت یک و دو سفارش دهید. به یاد داشته باشید که کارشناسان فروش ما در این سایت همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

مشخصات

ابعاد
یک و دو نفره
ابعاد
75*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
رنگ
در رنگبندی بسیار متنوع
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp