صندلی باغی تکی گلبرگ

صندلی باغی مدل گلبرگ chair

صندلی باغی مدل گلبرگ و رنگ بادوام کوره ای مقاوم در برابر رطوبت مناسب برای باغ و ویلا و فضای سبز
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
تحمل وزن : 200 کیلوگرم

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبز جنگلیسبز جنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+50,000 تومان]قرمز ساده [+50,000 تومان]
  • زرد [+50,000 تومان]زرد [+50,000 تومان]
  • بنفش [+50,000 تومان]بنفش [+50,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: a500
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

صندلی باغی تکی مدل گلبرگ

صندلی باغی تکی مدل گلبرگ یکی از کاربردی ترین وسایل برای طراحی و دیزاین داخلی حیاط و باغ به شمار می آید. این محصول به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران، رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید، ماندگاری و دوام زیادی دارد و می توانید برای بازه زمانی طولانی مدت از آن استفاده کنید. این تجهیزات در مدل های متفاوتی تولید می شوند که مدل گلبرگ به دلیل طراحی فوق العاده شیک و زیبا یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می آید، برای آشنایی با ویژگی های این محصول می توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید.

بررسی مشخصات صندلی باغی تکی مدل گلبرگ

یکی از متفاوت ترین اقلامی که در طراحی و دکوراسیون فضا های سر باز مثل حیاط، بالکن، تراس و غیره تاثیر گذار هستند، انواع میز و صندلی های باغی هستند. طراحی بی نظیر این محصولات جلو و نمای خاصی به محیط های بزرگ مخصوص باغ و ویلا میدهد، بدون شک داشتن محیط دنج و راحت که به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و خانواده جمع شوید و معاشرت کنید حس و حال لذت بخشی خواهد داشت.

صندلی باغی مدل گلبرگ

در طراحی و تولیدی صندلی باغی مدل گلبرگ از متریال با کیفیت استفاده شده که باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن می شود؛ به کار گیری لوله های آهنی محکم و مقاوم قابلیت تحمل وزن سنگین را نیز دارد. برای رنگ آمیزی این تجهیزات از رنگ های کوره ای استاتیک استفاده شده که پوشش مقاوم و مستحکمی در برابر رطوبت و حرارت ایجاد می کند.

استفاده از پارچه مقاوم برای قسمت پشتی و نشیمنگاه در صندلی باغی تکی مدل گلبرگ که در عین مقاومت بالا بسیار نرم و لطیف است نقطه دنج و راحتی را برای افراد به وجود می آورد. طراحی فوق العاده پارچه و استفاده از رنگ های شاد در طراحی آن در ترکیب با رنگ سفید بدنه صندلی فضای شاداب و دل انگیز ایجاد می کند.

ابعاد صندلی باغی مدل گلبرگ به صورتی در نظر گرفته شده که افراد بتوانند راحت روی آن بنشینند و به پشتی آن تکیه بزنند. نشیمن گاه این صندلی ابعاد 50 در 50 سانتی متر دارد که و ابعاد کنار آن 68 سانتی متر است. برای بخش پشتی صندلی نیز ابعاد 58 سانتی متری در نظر گرفته شده که به دلیل پهنای مناسب، افراد می توانند به راحتی به آن تکیه کنند.

صندلی فلزی ویلایی مدل گلبرگ

صندلی هایی با پایه بلند باعث آویزان شدن پا و در دراز مدت ایجاد حالت خستگی می شود، یکی از یژگی های متفاوت این صندلی ارتفاع 38 سانتی متری نشیمن تا سطح زمین است و باعث می شود در زمان نشستن روی آن کف پا به سادگی روی زمین قرار بگیرد.

خرید صندلی باغی تکی مدل گلبرگ

خرید وسایل و لوازم آنتیک و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل و حیاط نیاز به اطلاعات کامل دارد، برای این که بتوانید ملزومات کاربردی و در عین حال زیبا خریداری کنید پیشنهاد می کنیم به سایت خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه می توانید جدید ترین مدل های روز دنیا را مشاهده و پیش از خرید مشخصات و قیمت آن ها را بررسی کنید.

مبل باغی مدل گلبرگ

مشخصات

جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
ابعاد جلو و پشت
58 سانتی متر
ابعاد کنار
68 سانتی متر
ابعاد نشیمن
50*50 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن
38 سانتی متر
نظر های موجود
میز صندلی باغی
در
این صندلی باغی مدل گلبرگ خیلی خوشگله و مناسب برای باغ و تراس و بالکن هست کیفیت بالا و عالی داره رنگش هم ثابت و با نور آفتاب از بین نمیره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام تمامی مبل های باغی سایت خانه شما  پوشش رنگ کوره ای داره و باعث مقامت در برابر زنگ زدگی میشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp