تصویر مبل حصیری سه نفره

مبل حصیری سه نفره wicker furniture

مبلمان حصیری، باغی حصیری ضد آب با تنوع رنگ و به صورت تک نفره ، دو نفره ، و سه نفره با تعداد مورد نظر شما ارائه می شود .
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمری
ابعاد : 181*70*79

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-003
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان

مبل حصیری سه نفره

مبل حصیری سه نفره انتخاب فوق العاده برای دکوراسیون فضای باز است، طراحی منحصر به فرد و زیبای اسن محصول به شما این امکان را میدهد تا بتوانید کوشه دنج در باغ، ویلا، کافه باغ یا هر فضای سرباز دیگر ایجاد کنید. استقبال بی نظیر مشتریان از این محصول سبب شد که برند های متفاوتی در زمینه تولید مدل های مختلف این محصول فعالیت داشته باشند و شما می توانید مدل های گوناگون آن را در وب سایت خانه شما مشاهده نمایید.

بررسی ویژگی های مبل حصیری سه نفره

اگر صاحب کسب و کار حرفه ای در هتل داری، رستوران، کافه باغ یا غیره هستید باید بدانید که جذابیت طراحی داخلی و دکوراسیون تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان دارد. با خرید مبل حصیری سه نفره هم در هزینه های دکوراسیون صرفه جویی کنید و هم در جذابیت ویژه ای به طراحی داخلی بدهید.

مبل حصیری سه نفره

علاوه بر محیط های کاری مبل حصیری سه نفره می تواند انتخاب ایده آل برای خانه هایی با حیاط بزرگ، ویلا، بهارخواب و بالکن باشد. در طراحی و تولید این وسیله از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده شده، به گونه ای که در برابر عوامل محیطی مثل باد، رطوبت و نور خورشید مقاومت خوبی دارند.

این مدل از مبل ها مناسب فضای باز هستند و در اندازه و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند. اگر قصد دیزاین حیاط یا ویلای خود را دارید می توانید در کنار مدل 3 نفره، مدل های تکنفره آن را نیز خریداری کنید. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد که امکان ست کردن و ایجاد هارمونی رنگ میان دیگر وسایل خانه و محیط کار را می دهد.

در قسمت نشیمن گاه این محصول از تشک های نرم و راحت استفاده شده که حتی با نشستن های طولانی مدت نیز حس آرامش و راحتی را به شما القا می کند. گفتنی است که در قسمت پشتی مبل حصیری سه نفره نیز از متریال منعطف استفاده شده و در زمان تکیه زدن حس سفتی و سختی نخواهید داشت.

مبل حصیری سه نفره

این مبل در ابعاد 181*70*79 سانتی متر تولید شده و به دلیل جمع و جور بودن فضای زیادی را اشغال نمی کند و همین امر سبب شده تا بتوانید در محیط های کوچک نیز از آن استفاده کنید. متریال استفاده شده در تولید این محصول از جنس پلیمر است و نرمی و لطافت خاصی را به همراه دارد، همچنین مقاومت رنگی آن بسیار بالاست و در زمان استفاده طولانی مدت نیز تغییر رنگ نمی دهد.

خرید مبل حصیری سه نفره

خرید مبلمان برای محیط های سر باز و فضای آزاد حس خوب و دل انگیزی به همراه دارد، در واقع شما می توانید با این کار فضای دنج برای خود و خانواده ایجاد کنید. مبل حصیری سه نفره با قابلیت های متفاوت یک انتخاب فوق العاده به شمار می آید و شما می توانید با صرف هزینه بسیار مناسب این محصول را به همراه سایر لوازم مکمل مثل مبل تک نفره یا میز خریداری نمایید. برای خرید این وسایل به خانه شما مراجعه کنید، مجموعه ای معتبر که در زمینه فروش انواع لوازم خانگی فعالیت دارد.

 

مشخصات

ابعاد
181*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp