ست 7 نفره مبلمان حصیری

میز و صندلی حصیری ست کامل (7نفره)

میز و صندلی حصیری ست کامل 7 نفره به همراه تشک نشیمن ابری و میز وسط با کیفیت بالا و رنگ بندی متنوع و ارسال به سراسر کشور.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمر
سایر توضیحات : به همراه تشک نشیمن

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-002
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان ۴%
قیمت: ۱۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان

میز و صندلی حصیری ست کامل (7 نفره)

میز و صندلی حصیری ست کامل (7 نفره) یکی از محبوب‌ترین مبلمان فضای باز می‌باشد که به دلیل جنس بسیار مرغوب و وزن سبک آن تبدیل به یکی از پرفروش ترین انواع مبلمان بیرونی شده است. این مبلمان به دلیل جنس حصیری خود، حالتی نوستالژیک داشته و برای اغلب مردم تداعی کننده ایام گذشته است به همین دلیل ممکن است برای بسیاری اولویت اول برای خرید میز و صندلی باغی این محصول باشد.

مشخصات فنی مبلمان حصیری

مبلمان حصیری ست کامل (7 نفره)، شامل دو صندلی تک نفره با تشک، یک صندلی دو نفره با تشک، یک صندلی سه نفره با تشک و یک میز پذیرایی وسط است. جنس بدنه این مبلمان پلیمر بوده و قسمت داخلی آن از حصیر مصنوعی که از سیم‌های فلزی از جنس آلومینیوم تشکیل شده است. میز و صندلی حصیری در انواع رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، آبی، آبی روشن، سبز، زرد، مشکی، نسکافه‌ای، قرمز، نارنجی، بنفش و طوسی تولید و به فروش می‌رسد.

ست 7 نفره میز و صندلی باغی

 مزایای مبلمان حصیری

مبلمان حصیری با توجه به ظاهر زیبا و منحصر به فردی که دارد، قابل استفاده در خانه بومی می‌باشد. اما عمده استفاده این میز و صندلی در فضای باز است. امروزه این نوع مبلمان بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. عمده دلایل محبوبیت این میز و صندلی به شرح زیر است:

  • سبک وزن: جا به جایی مبلمان حصیری به راحتی انجام می‌پذیرد. به دلیل وزن کم‌تر میز و صندلی حصیری نسبت به مبلمان‌ دیگر، راحتی در حمل و نقل آن یکی از بزرگترین مزایای این نوع مبلمان محسوب می‌شود.
  • مناسب برای استفاده در فضاهای باز: این‌ نوع میز و صندلی به دلیل جنس حصیری خود، قابلیت استفاده در فضاهای باز نظیر تراس‌ها، باغ‌ها و حیاط منازل را دارند. این مبلمان در برابر انواع شرایط آب و هوایی نظیر باران و برف یر تابش نور خورشید مقاوم هستند.
  • طول عمر بالا: به دلیل جنس ساختاری حصیر مصنوعی و آلومینیوم، این نوع مبلمان دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی است.

مبلمان حصیری ست 7 نفره

 کاربرد میز و صندلی حصیری

میز و صندلی حصیری ست کامل (7 نفره) می‌تواند انتخابی مناسب برای منازلی باشد که به صورت سنتی و بومی دیزاین شده‌اند. اما عمده کاربرد این محصول استفاده از آن در فضای باز نظیر حیاط، باغ یا تراس است. جنس مرغوب این این میز و صندلی باعث شده به راحتی و با کمترین آسیب ممکن، در فضای آزاد قابل استفاده باشند و به مرور زمان و در مقابل انواع شرایط آب و هوایی، کمترین نیاز را به تعمیر داشته باشند.

برای کافه و رستوران‌هایی که در فضای باز فعالیت می‌کنند، مبلمان حصیری می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این مبلمان علاوه بر اینکه حس راحتی و آرامش مناسبی را به مشتریان می‌دهد، می‌تواند حس و حالی سنتی و قدیمی را به آن‌ها القا کند. کافی است دکوراسیون خود را مطابق سبک سنتی دیزاین کنید و از المان‌های سنتی استفاده کنید تا درکنار این میز و صندلی یک طراحی دکور عالی و پرطرفدار داشته باشید.

مبل دو نفره حصیری

خرید میز و صندلی حصیری ست

این سبک از میز و صندلی باغی، یکی از پرفروش‌ترین محصولات مبلمان بیرونی می‌باشد که سایت خانه شما آن را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شما شارژ کرده است. کافی است مدل و رنگ میز و صندلی حصیری خود را ثبت سفارش کنید تا محصول خود را در کمترین زمان ممکن و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

مشخصات

ابعاد
128*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر های موجود
NoTitle
در
میز و صندلی حصیری رسید دستم خیلی ممنون از سایت خانه شما
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما  را برای خرید انتخاب کردید.
جهت بالاتر بردن عمر میز و صندلی حصیری میتوانید  روکش آن را نیز از داخل سایت انتخاب نمایید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp