مبل شنی مخملی

مبل شنی مخملی caton

مبل شنی مخملی یکنفره پارچه ای 2 سال ضمانت و قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی پر شده از یونولیت ضد حساسیت و پارچه مبلی قابل شستشو
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : پارچه مخمل قابل شست و شو و درجه یک
ابعاد : 120*120*100
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: پر شده با یونولیت ضد حساسیت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: happy chair06
GTIN: 2136526547823
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی مخملی

مبل شنی مخملی در میان تنوع مدل های مبل شنی و یا هپی چیر ها، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و آنرا به انتخابی ایده آلی تبدیل کرده و با رنگهای مختلف تغییر هیجان انگیزی به اتاق خواب و فضای استراحت شما می دهد. 

مبل شنی مخملی

 طراحی زیبا، ابعاد بزرگ و مخصوصا جنس رویه مخملی آن توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب، لطفا همراه ما باشید.

ویژگی های مبل شنی مخملی

این مبل شنی تک نفره با ابعاد استاندارد 120*120*100 سانتیمتر تولید شده است.

تحمل وزن 150 کیلوگرمی این مدل کیفیت آنرا تضمین میکند.

ابعاد بزرگ و تراکم بالای مواد داخلی مبل شنی، راحتی شگفت انگیزی مخصوصا برای حالت دراز کشیدن به همراه میاورد؛ می توانید مدت زمان روی این مبل استراحت کنید و به بازی و مطالعه بپردازید بدون اینکه احساس خستگی و درد در ناحیه کمر و ستون فقرات داشته باشید.

روکش پارچه ای و دوخت این مبل، از جنس با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی است و به راحتی قابل شستشو می باشد. همچنین، طراحی شنی این مبل، برای شما احساس راحتی و آرامش را فراهم می کند.

پارچه مخملی در رنگهای (قرمز، آبی، سبز، بنفش، سورمه ای) قابل سفارش می باشد.مبل شنی مخملی

مبل شنی مناسب چه فضاهای میباشد؟

این مبل تک نفره با طراحی زیبا و جذاب، در هر محیطی می تواند جای خود را بیابد. می توانید از آن در اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، سالن های مطالعه و غیره استفاده کنید.

مبل شنی مخملی

 

همچنین این مبل با ایجاد حس تنوع با انتخاب رنگ مخالف نسبت به سایر مبلمان یا دکوراسیون منزل برای این مبل، می تواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند. ضمن اینکه، تاکید بر ویژگی های راحتی و ارگونومیک این محصول، می تواند مزیت رقابتی برای شرکت فراهم کند.

 مبل شنی مخملی

در نهایت:

مبل تک نفره شنی با روکش پارچه ای، به دلیل طراحی زیبا و کیفیت پارچه و دو خت با کیفیت و تحمل وزن 150 کیلوگرمی در کنار قیمت ارزان، یکی از محصولات برجسته سایت خانه شما می باشد؛ که توصیه می کنیم همه کسانی که به دنبال یک مبل راحتی تک نفره با کیفیت هستند، آن را امتحان کنند و از اوقات فراغت در منزل لذت ببرند.

ارسال مبل هپی چیر با توجه به سقف مبلغ خرید شما به مناطق 22 گانه تهران رایگان انجام میشود.

 

مشخصات

طول
120سانتی متر
عرض
120سانتی متر
ارتفاع
100سانتی متر
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
ارتفاع کف تا نشیمن
40سانتی متر
سایر توضیحات
2 سال ضمانت بدنه تنعطاف پذیر قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
جنس بدنه
مخمل
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp