لوستر سقفی شش تکه مهتاب

لوستر سقفی شش تکه مهتاب light

لوستر اس ام دی شش تکه مهتاب با طراحی زیبا و نوردهی بالا با قابلیت تعویض لامپ
______
مشخصات فنی:
مدل : اس ام دی
ابعاد: 100*70*15 سانتی متر
ارتفاع : 15 سانتی متر
سایر : قابلیت تعویض لامپ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: S-w6
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۰۴۰,۰۰۰ تومان

لوستر سقفی شش تکه مهتاب

لوستر اس ام دی شش تکه با نوردهی بالا و قابلیت تعویض لامپ با طراحی بسیار شیک و مدرن، مناسب برای دکوراسیون منزل شما می باشد.

لوستر سقفی شش تکه مهتاب

یکی از پارامتر های مهم در منزل و محل کار و .. نورپردازی است لوستر شش تکه مهتاب از جذاب ترین نمونه های لوستر میباشد در در اوج سادگی ، زیبایی و خلاقیت را در کنار هم حفظ کرده است و استفاده از اشکال هندسی باعث میشود برای طراحی داخلی بسیار مناسب باشد 

لوستر سقفی شش تکه مهتاب

لامپ های این کالا از نوع ال ای دی بوده و طول عمر چشمگیری در کنار مصرف برق بسیار پایین را دارا می باشند. در صورت مشکل در لامپ این محصول شما می توانید ان را تعویض کرده و نگران این مشکل نیز نباشید. این لوستر شش تکه با قطر های 20 ، 30 و 40 با بدنه ی سفید می باشد و لامپ های آن در سه نوع آفتابی ، مهتابی و چند رنگ ارائه شده است و ارتفاع این لوستر از 15 سانتی متر هست که مناسب برای جاهایی با ارتفاع کم هم هست 

 و در آخر

با خرید این کالا میتوانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و لازم به ذکر است که ارسال این کالا در تهران رایگان و برای شهرستان هم به صورت پس کرایه ارسال می شود .

مشخصات

ارتفاع
15cm
ابعاد
100*70*15
وزن
3/5kg
توان
980 ولت
تعداد سرپیچ
6 عدد
مناسب برای
فضاهایی با ارتفاع کم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp