سرویس اتاق خواب دو طبقه والریا

سرویس اتاق خواب والریا

سرویس اتاق خواب والریا مخصوص اتاق کودک و نوجوانان به خصوص دختران دارای میز آرایشی و آینه و یک عدد تخت دو طبقه استاندارد با میله محافظ و نردبان مخصوص
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*168

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: valeria2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۱۳۰,۰۰۰ تومان

تختخواب دوطبقه والریا

در خانه هایی که دارای دو فرزند دختر هستند و هر دو از یک اتاق مشترک برای استراحت و انجام کارهای روزانه خود استفاده می نمایند، برای جلوگیری از بروز کشمش بین دو نوجوان و همچنین یکسان بودن نمای دکور اتاق که به زیبا تر شدن اتاق نیز کمک میکند و همچنین جهت ایجاد نظم و آموزش مرتب بودن به فرزندان میتوان از سرویس خواب دو طبقه استفاده نمود.

سرویس خواب دو طبقه اتاق نوجوان هم از لحاظ اشغال فضا و هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تر از سرویس خواب تک نفره می باشد، زیرا با قرار گرفتن دو تخت استاندارد بر روی هم فضای بیشتر در اتاق باقی می ماند و همچنین از نظر روش تولید و تکنیک ساخت اقتصادی تر و ارزان تر می شود. در عین حال بدلیل اینکه تخت خواب و میز آرایشی یک سرویس کاملا مطابق و یک مدل هستند، به زیبا تر شدن اتاق و تکمیل دکور آن کمک میکند.

سرویس خواب دو طبقه والریا

انتخاب یک تختخواب دو طبقه مناسب که ویژگی های کامل و مناسب از جمله استاندارد بودن ابعاد و اندازه، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده، قیمت خرید و نحوه ارسال را شامل شود نیاز به داشتن اطلاعاتی درباره محصول دارد.

سرویس اتاق کودک والریا شامل یک عدد تخت دو طبقه و یک میز آرایشی است که با طراحی منحصر به فرد و دخترانه در بین دختران نوجوان بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به کامل بودن ویژگی های محصول خرید آن اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. همچنین طراحی و ساخت این محصول مورد تایید طراحان و جوامع استاندارد سازی طب و بهداشت بین المللی می باشد.

تخت دو طبقه والریا دارای دو عدد تخت تک نفره به طول 200 سانتیمتر و عرض 90 می باشد که به راحتی بر روی هم سوار شده و ارتفاع بین دو تخت 88 سانتیمتر است. در قسمت زیرین تخت میتوان دو عدد کشو به طول 98 و عمق 25 سانتیمتر سفارش داد. یک عدد نردبان فلزی با سه عدد پله، راهی برای دسترسی به طبقه بالایی تخت است و همچنین بر روی تخت طبقه بالا یک عدد نرده محافظ به طول 105 و ارتفاع 45 سانتیمتر نصب می شود تا از اتفاق افتادن حوادث ناشی از سقوط و پرت شدن از روی تخت جلو گیری نماید.

برای انتخاب تشک مناسب این سرویس میتوانید از هر نوع تشک موجود در بازار بهره ببرید. اما پیشنهاد تیم متخصص سایت خانه شما انتخاب تشک  رویال استاندارد چند لایه با 5 سال ضمانت می باشد که با توجه به کیفیت ساخت خوب دارای قیمت مناسبی نیز است. یکی از وسایلی که بسیار مورد نیاز دختران نوجوان و جوان می باشد، میز آرایشی به همراه کشو و آینه است. میز آرایش چهار طبقه والریا به همراه آینه ریلی متصل بر آن یک انتخاب بجا و مناسب می باشد.

از ویژ گی های بسیار مهم این نوع میز آرایشی وجود روکش ضد خش و ضد آب ملامینه و همچنین کار شدن نوار PVC در لبه های محصول می باشد. چهار عدد کشو به طول 80 سانتی متر و عرض 45 به همراه دو دستگیره بر روی هر کشو به عمق 17 سانتیمتر برای میز آرایشی در نظر گرفته شده است. ارتفاع میز 84 سانتیمتر است که میتوان بر روی آن لوازمی همچون سشوار، اتو مو و سایر لوازم شخصی نظیر عطر و ادکلن را قرار داد همچنین برای لوازمی کوچکتر همچون لاک ناخن و سایر لوازم آرایشی بهداشتی خود می توانید از کمد پشت آینه ریلی نیز استفاده نمایید.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp