ست پرده و روتختی اسکلت

ست پرده و روتختی اسکلت

ست پرده و روتختی اسکلت در دو سایز تک نفره و دو نفره از بهترین متریال ها با طرح های متنوع و بسیار شیک قابلیت شستشوی آسان و ضمانت رنگ (پرده از جنس کتان هازان و رو تختی ملافه میکرو ساتن تترون)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ZX906
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

اگر میخواهید با هزینه کم تر بیشترین تغییر را در اتاق خود ایجاد کنین، میتوانید این کار را تنها با تغییر پرده و روتختی خود ایجاد کنین. پرده و روتختی در هر اتاقی از عناصری هستند که بیشترین تاثیر را در دکوراسیون اتاق شما دارند سپس رنگ دیوار ها و مجسمه ها و تابلو ها هستند که به چشم می آیند.

 

خانه شما همواره میکوشد تا بهترین اکسسوری ها و دیزان ها را با هر سبک و سلیقه ای به خانه شما بیاورد، از این رو ست های پرده و رو تختی با کیفیتی بینظیر را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

ست پرده و روتختی اسکلت ملافه رو تختی از جنس میکرو می باشد که بسیار لطیف و نرم است و بعد از هر شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد، آستر پشت لحاف و کش دوزی از بهترین نوع آستر (ساتن تترون) که بدون پلی استر و مواد مصنوعی است و در 2 سایز:

  • یک نفره 90*200(چهار تکه)
  • و دو نفره 160*200 (شش تکه)

 پرده دو تکه در ابعاد 140*280 سانتی متر و از جنس کتان هازان می باشد. کتان هازان به دلیل فشردگی بالا در بافت (به اصطلاح ریز بافت) ضخامت و عمر بالایی دارد و عایق نوری نرمال تری نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار است نور مناسب و به اندازه را به اتاق وارد می کند. در بافت پرده کتان هازان الیاف طبیعی ۶۰ تا ۷۰ درصد و الباقی الیاف مصنوعی است، دلیل استفاده از الیاف مصنوعی ایجاد درخشندگی برای جلوه بیشتر طرح چاپ شده روی پرده می باشد. از دیگر مزایای استفاده از پرده های هازان شست و شوی آسان و راحت این پرده هاست.

 

مشخصات

جنس
پارچه تترون درجه یک سبک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
1 نفره 4تکه (90*200) 2 نفره 6تکه (160*200)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp