ساعت دیواری پلکسی دندانه ای

ساعت دیواری پلکسی دندانه ای clock

جنس ساعت پلکسی به ضخامت 3 میلیمتر می باشد موتور بکار رفته در ان از نوع آرامگرد تایوانی است دارای قطر 60 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر ۶۰ سانتی متر
موتور : آرام گرد تایوانی
جنس بدنه : پلسکی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ET019
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای

همانطور که می‌دانید؛ امروزه تکنولوژی چاپ، برشکاری، تنوع رنگ و غیره به حدی گسترده شده که روی ساعت‌های دیواری هم تاثیر بسزایی گذاشته و از آنها صرفاً برای نمایش زمان استفاده نمی‌شود؛ بلکه تبدیل به یک کالای مهم دکوراتیو شده اند. با وجود آنکه یک صفحه‌ی گرد یا مربعی از گذشته‌های دور به عنوان گزینه‌ای جهت نمایش زمان باقی مانده است؛ اما پیشرفت علم و هنر و از سویی دیگر مهارت طراحان مختلف باعث تغییرات زیادی در ظاهر ساعت‌های دیواری امروزی شده است؛ به همین دلیل است که شما برای هر دکور و سلیقه‌ای می‌توانید به راحتی یک ساعت متناسب انتخاب نمایید. ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای، یکی دیگر از طرح و جنس‌هایی است که جلوه‌ای مدرن و خلاقانه داشته و نمای فوق‌العاده‌ای به فضای شما می‌دهد؛ این ساعت با به کار گیری ایده‌ای نوین، طبق جدیدترین متدها طراحی شده است. سبک آن کاملاً متفاوت بوده و علاوه بر نمایش زمان مانند تابلویی شیک و به روز روی دیوار خانه خودنمایی می‌کند.

روش‌های تولید ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای

لازم به ذکر است که تولید ساعت دیواری‌های امروزی به جهت طرح و سبک‌های متنوع و متفاوتی که دارند؛ زحمات زیادی را به دنبال دارد. به طور کلی تولید ساعت‌های دیواری در چهار مرحله صورت می‌گیرد که در ادامه ذکر می‌کنیم.

  • طراحی اولیه : قدم اول در تولید ساعت، به روش‌های خاص و پیشرفته‌ی امروزی، طراحی آن است که با الگو گرفتن از جدیدترین ایده‌ها، توسط طراحان این حوزه انجام می‌شود.
  • برشکاری : دومین مرحله در تولید ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای و دیگر ساعت‌های دیواری، برشکاری است که یکی از سری فرآیندهای مکانیکی می‌باشد؛ در این مرحله دندانه‌های طراحی شده ی ساعت با دقت و ظرافت برش‌کاری می‌شوند.
  • مونتاژ : سومین گام، مونتاژ است که به معنی سرهم و وصل کردن قطعات است؛ در این مرحله تمام قطعات توسط مونتاژ کاران با ظرافت و دقت تمام مونتاژ می‍شوند.
  • رنگ‌کاری : این بخش نقش زیادی در جلوه و زیبایی کار دارد؛ زیرا معمولاً رنگ، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب مشتریان است.

ساعت دیواری پلسکی دنده ای

جنس مرغوب ساعت پلکسی دندانه‌ای

جنس این ساعت از پلکسی به ضخامت سه میلی‌متر است که نما و جلوه‌ی بسیار زیبایی دارد؛ همچنین بسیار سبک بوده و به راحتی روی دیوار نصب می‌شود؛ درخشش و ظرافت ساختار آن طوری است که هم برای مکان‌های رسمی مانند پذیرایی و اتاق خواب و نشیمن ایده‌آل است؛ همچنین موتور به کار رفته در ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای، تایوانی بوده و به صورت آرامگرد است.

نتیجه‌گیری

اگر جزء کاربرانی هستید که برای دکوراسیون مدرن خود دنبال ساعت دیواری خاصی هستید که توجه مهمانان را به خود جلب کرده و علاوه بر نمایش زمان نقش یک اکسسوری زیبا را نیز در خانه داشته باشد؛ ساعت دیواری پلکسی دندانه‌ای بهترین انتخاب است. این ساعت در قطر 30 و 60 سانتی‌متر تولید شده و هر سایز آن برای متراژ خاصی مناسب است. 

مشخصات

جنس
پلکسی
ابعاد
در قطر ۶۰ سانتی متر
نوع موتور
آرام گرد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp