ساعت دیواری لوکس سیلور

ساعت دیواری لوکس گلکسی Modern clock

ساعت دیواری لوکس گلکسی قطر ساعت 60 سانتیمتر است دورنگ برنزی و سیلور دارد
ویژگی ها:
جنس بدنه: بدنه ام دی اف + آینه شیشه ای 4 میلی متری
ابعاد : 60×60 سانتی متر
گارانتی : ۳۶ ماه
موتور : موتور کوارتز اصل تایوان

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1781129
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری لوکس گلکسی

ساعت‌های دیواری از رایج‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شوند. کمتر افرادی وجود دارند که در خانه، محل ‌کار و هر فضای عمومی دیگری ساعت دیواری نداشته باشند به همین دلیل واضح بوده که وجود ساعت دیواری ضروری است. ساعت‌ها علاوه بر اینکه کاربرد فراوانی در زندگی روزمره دارند به دکوراسیون اتاق فضای بسیار زیبایی می‌بخشند.

ساختار ساعت دیواری لوکس گلکسی

قطر این ساعت دیواری 60 سانتی‌متر بوده است که در دو رنگ برنزی و سیلور طراحی می‌شود. در ساخت این مدل ساعت ترکیبی از ام دی اف و آینه استفاده شده که ظاهری خاص و مدرن به آن می‌دهد. موتور ساعت دیواری لوکس گلگسی کوارتز اصل تایوان بوده که موجب بالا‌رفتن دوام ساعت می‌شود.

موتور این مدل ساعت کوارتز بوده که قیمت آن‌ ارزان‌تر از ساعت‌های اتوماتیک است و درعین‌حال دقیق‌تر از آن‌ها به‌حساب می‌آید. موتور کوارتز در ساعت‌ها با بهترین استانداردهای جهانی برابری می‌کند و منبع تغذیه آن‌ باتری بوده به همین دلیل می‌توان همراه بسیار خوبی برای شما در هر مکانی باشد.

ساعت دیواری لوکس

دلایل انتخاب ساعت دیواری لوکس گلکسی

هنگامی که نوبت تزئین دیوارهای خانه می‌رسد نخستین گزینه‌ای که به ذهن شما خطور می‌کند ساعتی بی‌نظیر و شیک است که کیفیت بالایی هم داشته باشد. در ادامه چندین مورد از دلایل برای انتخاب ساعت دیواری مدل لوکس گلکسی را بیان می‌کنیم تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

جنس ساعت دیواری

شاید بیشتر شما در نگاه اول توجه زیادی به جنس ساعت نداشته باشید. اما اگر طراحی و دکوراسیون منزلتان برای شما اهمیت دارد بهتر است به مواد سازنده ساعت دقت کنید. در ساعت‌ دیواری مدل لوکس گلکسی بدنه از جنس ام دی اف بوده که مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و در رویه ساعت از آینه استفاده شده است.

رنگ ساعت دیواری

رنگ‌ها تأثیر قابل توجهی در فضای محیط می‌گذارند که دکوراسیون شما را تکمیل کرده پس در انتخاب ساعت باید به این مورد توجه کنید. ساعت دیواری مدل لوکس گلکسی دارای دو رنگ برنزی و سیلور بوده که با هر دکوراسیونی مطابقت دارند و نگرانی شما برای ست‌کردن وسایل را از بین می‌برند.

کیفیت و ماندگاری ساعت دیواری

اگر دنبال ساعتی با ماندگاری و دوام بالا می‌گردید پیشنهاد ما به شما ساعت دیواری لوکس گلکسی بوده است. این ساعت با موتور کوارتز اصل تایوان و جنس خوب آن بسیار مقاوم و دارای ماندگاری بالا بوده در‌عین‌حال برای اطمینان از خرید گارانتی 36 ماهه داشته که تمامی شک و تردید را در خرید از بین می‌برد.

اندازه ساعت دیواری

ساعت‌های متنوعی با اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل انتخاب ساعت مناسب بسیار دشوار بوده است. ساعت دیواری مدل لوکس گلکسی با ابعاد 60 در 60 متناسب با هر فضایی بوده و استانداردها در ساخت آن به‌طورجدی رعایت شده تا بهترین ساعت تحویل شما داده شود.

مشخصات

ابعاد
60×60 سانتی متر
جنس بدنه
بدنه ام دی اف + آینه شیشه ای 4 میلی متری
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نوع موتور
موتور کوارتز اصل تایوان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp