ساعت دیواری فانتزی رافائل

ساعت دیواری مدرن رافائل clock

ساعت دیواری مدرن رافائل از جنس پلکسی گلاس براق است حدود سایز 60 تا 120 دارد رنگبندی این محصول مسی نقره ای طلایی و مشکی براق است.
______
مشخصات فنی:
موتور : کوارتز اصل تایوان
جنس بدنه : پلکسی گلاس براق + فوم برجسته خودچسب
ضمانت : 2 سال ضمانت موتور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 178145
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۸۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری مدرن رافائل

به یکی از رایج‌ترین وسایلی که کاربرد فراوانی هم دارند می‌توان به ساعت‌ دیواری اشاره کرد. کمتر خانه‌ای دیده می‌شود که حداقل یک ساعت دیواری در آن وجود نداشته باشد. ساعت‌های دیواری در مکان‌های عمومی، محل‌ کار و منزل شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و علاوه بر کاربردی‌بودن جلوه‌ای زیبا به فضای شما می‌بخشند.

ساختار ساعت دیواری مدرن رافائل

این مدل ساعت دیواری دارای چهار رنگ مشکی براق، آینه طلایی، آینه مسی و آینه نقره‌ای بوده است و سایزی حدود 60 تا 120 دارد. شما با انتخاب این مدل ساعت دیگر نگرانی در خصوص انتخاب اندازه و رنگ برای خرید ساعت ندارید؛ زیرا رنگ‌های این ساعت با هر دکوراسیونی همخوانی داشته و سایزهای مختلفی دارند.

جنس بدنه در این مدل ساعت پلکسی گلاس براق بوده و روی آن فوم برجسته خودچسب نصب می‌شود. پلکسی گلاس در ساختار ساعت دیواری موجب افزایش وضوح و شفایت آن می‌شود. در برابر تغییر دما بسیار مقاوم و در اثر مواد شیمیایی مختلف کاملاً سالم می‌ماند. این جنس در برابر حرارت هم بسیار مقاومت می‌کند.

در موتور ساعت دیواری مدرن رافائل از موتور کوارتز اصل تایوان و با پوشش کامپوزیتی موتور برای افزایش مقاومت آن طراحی شده است. این مدل موتور ارزان‌تر از سایر آن‌ها محسوب می‌شود و درعین‌حال بسیار دقیق‌تر از موتور ساعت‌های اتوماتیک است. با استفاده از این موتور در چندین سال نیاز به تعویض ندارید.

ساعت دیواری پازلی

مزایا استفاده از ساعت دیواری مدرن رافائل

در دنیای امروزه ساعت‌های دیواری انواع مختلفی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سؤالی که برای همگی  هنگام خرید پیش می‌آید این بوده که کدام مدل بهتر است؟ در ادامه به بررسی ساعت مدل رافائل می‌پردازیم و شما با درک مزایای آن انتخابی هوشمندانه و صحیح داشته باشید.

دیزاین و دکوراسیونی مدرن

یکی از مزایای ساعت‌ دیواری قابلیت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون بوده است. انتخاب ساعتی که با هر نوع دکوراسیون و رنگی همخوانی داشته باشد بسیار مؤثر بوده است. با انتخاب ساعت دیواری رافائل دیگر برای دیزاین و دکوراسیون خود نگرانی ندارید و با استفاده از آن‌ها فضایی مدرن به ارمغان می‌آورید.

نمایش صحیح زمان

ساعت‌های دیواری باید به خوبی زمان را نشان دهند و با صفحه‌ای خاص و خوانایی بالا منزل یا هر مکان عمومی دیگری را زیبا می‌کنند. ساعت دیواری رافائل با ساختار و اندازه‌های گوناگون باتوجه‌به نیاز شما سایز مورد‌نیاز خود را انتخاب کرده و علاوه بر کاربرد گسترده ساعت، دکوراسیون خود را تکمیل می‌کنید.

قرارگیری در مکان‌های گوناگون

ساعت‌های دیواری بسیار راحت در مکان‌های گوناگون قرار می‌گیرند. ساعت‌ها در هر مکانی مانند ستون‌‌ها، دیوارها و حتی در مقابل پنجره آن‌ها را قرار دارند. با قراردادن ساعت در محیط‌های استراتژیک زمان را به راحت‌ترین حالت ممکن مشاهده و در دسترس داشته باشید.

کیفیت در ساخت ساعت دیواری مدرن رافائل

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کرد کیفیت ساعت دیواری بوده؛ زیرا با پرداخت هزینه یک‌باره دیگر نیازی به تعویض در اثر خراب‌شدن ساعت ندارید. سایت خانه شما هنگام خرید ساعت گارانتی 36ماهه در اختیار شما قرار می‌دهد به همین دلیل دیگر راجع به خرید ساعت نگرانی ندارید.

مشخصات

جنس بدنه
پلکسی گلاس براق + فوم برجسته خودچسب
نوع موتور
کوارتز اصل تایوان
نوع پوشش
کامپوزیتی موتور
گارانتی
36 ماه
ابعاد
تا 120 سانتی متر
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نظر های موجود
ساعت دیواری مدرن رافائل
در
سلام برا همگی ساعت رافائل خیلی ثشنگی مرسی از سایت خانه شما.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مرسی از شما دوست عزیز بابت خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp