ساعت دیواری لاکچری مدل فلزی

ساعت دیواری لاکچری مدل فلزی

ساعت دیواری لاکچری مدل فلزی با طراحی خاص و منحصر به فرد در دو رنگ خاص گلد و بلک الکترواستاتیک همراه با موتور آرام گرد ضد رطوبت و ضد گرد و غبار .
______
مشخصات فنی:
نوع موتور : آرام گرد
رنگ : کوره ای الکترو استاتیک
قطر : 60 سانتی متر
جنس بدنه : فلز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 006014s
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۵۵,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری لاکچری مدل s14 یک ساعت مدرن و زیبا است که به دلیل ظرافت و زیبایی آن یک ساعت لوکس محسوب می شود این ساعت مدرن به دلیل استفاده از ورق های فلزی بر روی کل ساعت از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است همینطور رنگ روی بدنه پوشیده شده از رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک در رنگ های گلد طلایی و بلک است و با قسمت های برش داده شده از روی صفحه نمایی از دیوار را مشاهده خواهید کرد که در نتیجه بر روی هر جایی پس از قرارگیری به صورت خودکار این ساعت کاملا با محیط ست شده و بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل یا محیط کار شما خواهد شد.

موتور ساعت:

یکی از با کیفیت ترین موتورهای ساعت دیواری موتور آرام گرد مدل s14 می باشد که مقاوم در مقابل رطوبت و گرد و غبار همراه با ضمانت می باشد.

سایز:

ساعت دیواری لاکچری مدل s14 تنها در سایز بزرگ 60 سانتی متری موجود می باشد و مناسب دیوار و سالن های بزرگ می باشد.

عقربه ی ساعت:

تمایز رنگ ساعت و عقربه در تمامی ساعت ها رایج هست و در این ساعت دیواری هم به همین خاطر از رنگ مخالف برای بهتر دیده شدن و خوانده شدن عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار استفاده شده است که به ساعت زیبایی خاصی بخشیده ست.

ساعت دیواری لاکچری

مشخصات

جنس
تمام فلز
ضمانت
2 سال ضمانت موتور 10 سال ضمانت بدنه
نوع موتور
آرم گرد ( بی صدا )
رنگ
رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp